luni, 5 septembrie 2011

Aniversare

Azi cel mai micuţ nepoţel al meu, împlineşte 1 anişor.

Robercel este departe de noi doar fizic însă iubirea noastră este acolo cu el. Îl îmbraţişăm cu drag şi dor şi îi urăm din suflet - 
LA MULTI ANI  BINECUVANTAŢI !
Să aibă o copilărie fericită si Dumnezeu să le dea sănătate părinţilor lui, Robert şi Mary, să-l crească frumos , să ne bucurăm de el.
Fii binecuvântat dragul nostru Robert-Emanuel! Te îmbraţişăm cu drag, bunicul si Miki! 

24 de comentarii:

Ana Maria spunea...

La multi ani cu multa sanatate!!!

Rodica Botan spunea...

Tatal meu este 79...si nepotelul tau...1 an....
La multi ani!!!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Multumesc draga Ana Maria!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
:) Sper ca nepotelul meu sa atinga varsta tatalui tau, iar pentru tatal tau: Multi ani fericiti cu sanatate!

*ELENA* spunea...

LA MULȚI ANI!!
Wow ce frumos este..
să vă trăiască și să vă
aducă numai bucuri..
O săptămână minunată vă doresc!
vă pup draga mea Tiză...

tasha spunea...

LA MULTI ANI..!!!!SA CREASCA MARE SI FRUMOS!!! sa te bucuri multi ani buni si frumosi de bucuriile care le poate oferi un nepot.
Ma bucur ca ai revenit pe blogul meu...poate chiar aveam nevoie de tine! multumesc!
Mi-ai facut o bucurie!

Ionel Mesaroş spunea...

La mulţi ani nepoţelului dumneavoastră!Să fie sănătos şi să vă puteţi bucura de prezenţa lui cât mai mult cu putinţă!

Anikó spunea...

La multi ani iti dorim Robert-Emanuel!Dumnezeul sa-ti dea o viata plin cu har si vesnica!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani sa creasca mare si sanatos

iri spunea...

MA BUCUR DE NEPOTELUL TAU!LA MULTI ANI!

Lisandru Cristian spunea...

Să vă trăiască, LA MULŢI ANI, să fie sănătos şi să aibă parte numai de bucurii. Bucuraţi-vă împreună cu el de viaţa aceasta frumoasă! Ce voinic aveţi în braţe...

Vă îmbrăţişăm cu mare, mare, drag!
Cristi şi Geanina

Aris spunea...

La multi ani, mai sufletel!
Sa fii sanatos, norocos, sa te bucuri multi ani de parinti si de bunici iubitori!

marada spunea...

La mulţi ani, pruncuţule! Să-ţi fie viaţa frumoasă ca o dimineaţă de vară!

lidy spunea...

La multi ani, Robertino bobocino!
Abia astept sa il atinga gheruta mea pe acest brotacel mititel.. dar maricel!

Tusi'

elena marin-alexe spunea...

*ELENA'
E frumos tare! Multumesc draga Tizo!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Multumesc draga Tasha!
Voi recupera timpul...promit!Cu o imbratisare de suflet iti doresc o zi cu mult senin.

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Multumesc prietene! Deocamdata e cam departe de noi...Dar speram.

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Din suflet MULTUMIRI Aniko!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumiri din inima Fluturasule drag!

elena marin-alexe spunea...

iri
Te imbratisez Iri draga mea! Multumesc.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
MULTUMIM pentru frumoasele urari si fie ca Domnul sa va imparta aceleasi bucurii in timp.
Va imbatisam cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Din inima MULTUMIRI ARIS DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

marada
ASA sa daruiasca DOMNUL! MULTUMIRI,DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

lidy
MULTUMIM "MATUSA PREFERATA"