marți, 15 noiembrie 2011

15-16 Nov - zile în sărbători

15 şi 16 Noiembrie sunt doua zile din toamnă, care aprind pe sufletul meu luminiţe de dor şi dragoste. Copiii mei Simona Dalila si Robert Iulian, sarbatoresc  şi eu alături de ei cu sufletul. Deşi sunt departe de mine, îi port adunaţi cu iubire în inima mea şi le doresc - La Mulţi Ani şi buni cu binecuvântarea lui Dumnezeu!
Astazi şi mâine rugăciunile mele se vor ridica cu mai multă putere spre Cel ce poartă grija noastră a tuturor.
Doamne Domnul meu şi Dumnezeul meu, Tie îţi încredinţez viaţa şi sufletul copiilor mei. Facă-se voia Ta cu ei.
amin.
Va dăruiesc şi un dar de suflet :
Ieremia 7:23

"Ascultati glasul Meu, si Eu voi fi Dumnezeul vostru, iar voi veti fi poporul Meu; umblati pe toate caile pe care vi le-am poruncit, ca sa fiti fericiti."
La Mulţi Ani!Va iubim Miki şi Tiki!

34 de comentarii:

Ana Maria spunea...

La multi ani! Sa iti traiasca!!!
Unde s-au stabilit?

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Mulţumesc Ana draga mea, că eşti lângă mine azi!
Simona locuieşte în Bucureşti, iar Robert, acum este în Italia.
Eu mi-aş dori să-i am aproape de mine....

Ionel Mesaroş spunea...

La Mulţi Ani copiilor dumneavoastră!
Să dea Bunul Dumnezeu să fie sănătoşi şi fericiţi!
Vă doresc o zi frumoasă!

lisandrulisandru spunea...

Alăturăm şi noi gândurile noastre de bine, de sănătate şi de bucurie continuă. Şi suntem cu sufletele alături de copii şi alături de dumneavoastră, scumpă doamnă. Întregii familii, numai bine...

Cristian şi Geanina

iri spunea...

Oh draga Elena, asa santem noi mamele, am vrea copii langa noi, si eu cred ca nu din egoism ci pentru a le fi de folos.Dar ...asta e...Slava Domnului ca avem aceste modalitati de a tine legatura cu ei, parca sant mai aproape astfel.
LA MULTI ANI PENTRU COPII TAI!

maranata spunea...

M-a crescut mama în poală
Din leagăn şi pân’ la şcoală.
Zile-ntregi şi nopţi la rândul
Mi-a vegheat somnul şi gândul.
M-a învăţat să gânguresc,
Să spun mama, să zâmbesc,
M-a învăţat apoi, prin casă
Primii paşi până la masă.
M-a învăţat ca să nu mint,
M-a învăţat să nu m-alint.
Să nu ştiu ce este frica,
Toate m-a-nvăţat mămica.
Mamă bună, mamă dragă,
Te-aş iubi o viaţă-ntreagă.
Pentru tot ce ai făcut,
Pentu că tu m-ai crescut

Aris spunea...

Sa fie sanatosi si sa primesti doar vesti bune din partea lor, Elena draga! Copiii pleaca in lume sa si gaseasca rostul, mamele raman cu amintirile si dorul.
Dar, ai facut o treaba pe cinste: uite ce copii frumosi ai!

*ELENA* spunea...

La multi ani și din partea
mea,să vă trăiască și să vă dăruiască numai bucuri!
Vă pup cu mare drag,darga mea Tiză!

miki spunea...

La multi ani,cu multa sanatate si fericire!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Mulţumesc Ionel! Frumoasă urarea ta.

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Întotdeauna v-am simţit aproape de sufletul meu.Mulţumesc dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

iri
Aşa cum zici dragă Iri.Vom rămâne mame...
Multumesc draga mea.

elena marin-alexe spunea...

maranata
Multa gingăşie în poezia ta! Mulţumesc cu tot sufletul! Fii binecuvântat!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Sper să am doar veşti bune de la ei Aris dragă. Mulţumesc, mulţumesc!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Mulţumesc Tizo dragă, pentru-că îmi eşti aproape.
Te pup!

elena marin-alexe spunea...

miki
Cu tot dragul ăţi Mulţumesc Miki!

bogdan spunea...

la mulți ani și din partea noastră, dragă Elena.

Adrian Frăţilă spunea...

La multi ani, multa sanatate si fericire!

Mariana spunea...

La mulţi ani! :)

noiembrie spunea...

Multumesc Miki meu drag,multumesc pt tot!

elena marin-alexe spunea...

bogdan
Multumesc pentru ca ţii aproape Bogdane:)

elena marin-alexe spunea...

Adrian Frăţilă
Mii de mulţumiri Adrian!

elena marin-alexe spunea...

Mariana
Eşti o dulceaţă de fată Mariana! Mulţumesc.

elena marin-alexe spunea...

noiembrie
Abia aştept să te îmbrăţişez motanike! Ubec!

lidy spunea...

La multi ani, Simo si Robert!
Sa aveti parte de tot ceea ce sufletul vostru cauta si sa va bucurati deplin de tot ceea ce primiti de Sus! Va pup si va iubesc! Ligo!

elena marin-alexe spunea...

lidy
Intrutotul subscriu la urarile tale frumoasa mea Lidikie!

marada spunea...

La multi ani si sanatate le urez si eu!

elena marin-alexe spunea...

marada
Sincere multumiri Marada!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Elena...ma alatur si eu prietenilor tai,si ma rog ca Dumnezeu sa ii tina in mana Sa de Tata,sa ii ocroteasca mereu,sa le dea sanatate si binecuvantarile Sale sa fie revarsate asupra lor.
"La multi ani!"

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Multumesc pentru-ca esti aproape de mine cu urarile minunate.

corina spunea...

Ce minunat este sa avem pe cineva care stim cu siguranta ca ne poarta pe brate de rugaciune....
La multi ani tinerilor!

elena marin-alexe spunea...

corina
Intr-adevar asa este Cori! Cred ca majoritatea parintilor se roaga pentru odraslele lor.
Multumesc de urari Corina draga!

geaninalisandru spunea...

Târziu, dar ţin neapărat să le transmiţi şi urările mele pline de căldură, iubire, admiraţie faţă de aceşti oameni dragi ai sufletului tău.

La mulţi ani!

Pupici geaninoşi peste normă, draga noastră dragă!

Geanina şi Cristian

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Cu tot sufletul le voi transmite draga mea draga!
MULTUMIM MULT!