joi, 17 noiembrie 2011

Amprentele merg mai departe...



Am bucuria să răsfoiesc al 5-lea volum în care sunt prinse şi texte sau poezii pe care sufletul meu a simşit să le transmită iubitorilor de poezie şi proză.

Am încercat să cutreier prin lacunele sufletului meu,însăilând metaforele şi arcuind peste timp aromele amintirilor, culese discret  din preaplinul sufletului. Acolo în adânc port pecetea iubirii LUI dintotdeauna.
Dacă am reuşit ceva, este meritul Olarului,
eu sunt doar lutul
stropit cu bobiţe de Lumină



elena marin alexe.
Adaug aici mulţumiri Geaninei şi lui Cristian Lisandru, doi împătimiţi ai scrisului de calitate.

18 comentarii:

maranata spunea...

Tu ştii preabine fiică de Împărat;
Ce-ai scris spre slava Sa a triumfat.
Iar, când Isus te va chema pe nume
Elena roaba Celui Sfânt va spune:
-Din ce mi-ai dat, cu drag tot ţi-am închinat
Tu veşnic Doamne să fii lăudat!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Am citit versurile tale si mi-au dat lacrimile.Sunt fericita sa-L pot onora prin darurile pe care El mi le-a harazit.

*ELENA* spunea...

Felicitări draga mea Tiză!
Tineți-o tot așa că o faceți
foarte bine!
O zi minunată vă doresc!
Mii de pupicei trimit către Vrancea!

lisandrulisandru spunea...

Ce frumos! O postare de suflet, pentru suflete frumoase şi deschise. Suntem alături de dumneavoastră şi sunteţi alături de noi şi de ceilalţi autori, de atâta vreme, într-un proiect literar de care ne-a fost, ne este şi ne va fi foarte, foarte drag. Vă asigurăm de tot respectul nostru, tot timpul, şi mergem înainte, cu bucurie şi mândrie. Da, Amprentele merg mai departe, volum după volum, strângând dor şi texte frumoase între coperte.

Vă îmbrăţişăm cu mare drag, scumpă doamnă!

Cristi şi Geanina

corina spunea...

Un dar deosebit dat de Dumnezeu, si bine lucrat de tine Elena!
NU MAI BINECUVANTARE!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Multumiri scumpo!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Stiu ca ati pus mult suflet in acest cenaclu dragii mei.Va iubesc din toata inima mea.
Cu imbratisari calde intr-o toamna tarzie si frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

corina
Corina fara darurile Lui suntem goi si neroditori...
Multumesc draga mea!

Ionel Mesaroş spunea...

Felicitări!
O postare de suflet,cu versuri în care domneşte Nădejdea !
Sunt convins că şi din poeziile cuprinse în acest volum vom "sorbi" picături miraculoase ce ne vor tămadui ,oferindu-ne şansa de a fi mai bogaţi sufleteşte!
Vă doresc o seară plăcută!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Mi-am impartasit bucuria cu voi prietenii mei!
Multumesc mult Ionel Mesaros!

Luminita Ciuciumis spunea...

Felicitari d-na Elena, aveti un suflet sensibil, plin de incarcatura de SUS! Domnul sa va ajute mai departe sa bucurati si sa va bucurati de roade!:)

Delia spunea...

Felicitări dragă doamnă :) Mă bucur şi eu de bucuria dvs.
O realizare frumoasă aceste volume de poezii! Domnul să le facă bucurie şi alin pentru oricine le citeşte!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Ii multumesc Lui pentru toate darurile pe care mi le-a incredintat...
Ma bucur sa-mi fii alaturi scumpa mea Luminita!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Multumiri si imbratisari draga mea!

iri spunea...

Felicitari,Elena!Un sfarsit de saptamana binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

iri
Multumesc Iri! Ti le returnez cu mare drag.

geaninalisandru spunea...

Suntem mândri fiindcă eşti parte şi din acest volum.

Mă înclin, om frumos!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
SUNT O BINECUVANTATA, CACI V-AM INTALNIT!
Aveti tot respectul si dragostea mea!