duminică, 27 noiembrie 2011

Prietenilor mei


Psalmii 147

1. Laudati pe Domnul! Caci este frumos sa laudam pe Dumnezeul nostru, caci este placut si se cuvine sa-L laudam.



20 de comentarii:

lisandrulisandru spunea...

O duminică minunată să aveţi, scumpă doamnă, cu multă bucurie în suflet şi linişte. Tuturor celor dragi de lângă dumneavoastră, un gând bun din Bucureşti.

Cristi şi Geanina

geaninalisandru spunea...

Mulţumim pentru daruri, draga noastră dragă.
Să ai o zi de duminică sublimă alături de oamenii dragi sufletului tău!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
La fel va doresc si eu Crstian! Mii de multumiri!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Voi sunteti unul din "darurile" de mare pret, pe care mi le-a facut mie Dumnezeu, in aceasta viata.
Ma rog pentru voi. Sa fiti mult binecuvantati, OAMENI frumosi la suflet!

Monna Tabita Novacescu spunea...

O duminica minunata draga mea sa ai.
Domnul sa te rasfete in binecuvantarile Sale.
Te imbratisez cu drag !

maranata spunea...

Elena, de partea Ta e Domnul,
Tu, du-ti crucea rabdatoare,
Va randui si va purta de grija
Cel care-n toate e neschimbator.

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Bucuroasa de vizita pe care mi-o faci, te imbratisez de la Vrancea.Binecuvantari si tie!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Pace si bucurie iti trimet din toata inima!

compadvice spunea...

...nicidecum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi, zice Domnul.O saptamana plina de har va doresc!

corina spunea...

Pe Costel il cunosc indeaproape, iar pe mine ma impresioneaza sala caree ste plina! Daca stam sa ne amintim in urma cu cativa zeci de ani nu aveam asemenea spectacole in care sa ne fi putut inalta inimile la Dumnezeu.
Multumim de dar!
O noua saptamana cu Pace!

*ELENA* spunea...

Îmi place cum cântă Busuioc!
Vă doresc o săptămână cât mai plăcută!
Cu mare drag vă îmbrățișez scumpa mea Tiză!

elena marin-alexe spunea...

compadvice
Ma bucura revenirea ta foarte mult. Ganduri bune pline de pace si binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

corina
Draga Corina, aici Costel se afla intr-o biserica neoprotestanta din Timisoara, biserica Elim.
O seara frumoasa iti doresc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Da acest om are un talent autentic draga mea Tiza!

Ionel Mesaroş spunea...

Multumesc pentru acest dar de suflet!Aveam mare nevoie de el.
Va doresc o zi frumoasa!
Salutari din Satu Mare!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Cu sufletul l-am postat pentru prietenii mei. O zi binecuvântată Ionel!

£avi H. spunea...

da...
ar trebui sa il laudam mai des!

gabryellehelen spunea...

Fericit este acela care-si pune talantul in negot! :)

elena marin-alexe spunea...

£avi H
De acord cu tine Lavi! In special ca fiecare om are un talant cel putin...si are si motive.
Binecuvântare multă draga mea!

elena marin-alexe spunea...

gabryellehelen
Amin!
Te îmbrăţişez Gabry dragă cu binecuvântări!