luni, 5 decembrie 2011

E posibil aşa ceva?

Se întâmplă în România anilor noştri.
George Chirilă îşi împarte viaţa cu două surori, Mariana şi Nicoleta Moldoveanu. Casa în care locuiesc în comuna ieşeana Ţigănaşi, satul Mihail Kogălniceanu, este lipsită de apă curentă şi electricitate.Ba mai mult este la distanţă de cca 4 km de şoseaua principală. Omul nu este sarac:
540 de oi
136 de capre
17 vaci
140 de stupi de albine
8,5 hectare-pamant arabil
zeci de hectare de pasuni arendate
tractor, combina, masina
Copiii s-au născut acasă , moşiţi de  George, care a facut doar 3 ani de medicina veterinară. Până mai ieri copii nu au fost înregistraţi la primarie, deci nu aveau certificate de naştere, nu mergeau la şcoala, profesorul şi medicul lor fiind tot tatăl lor...

Tot ce am aflat zilele acestea, are iz de poveste absurdă.
Poate că nu aş fi dat importanţă ştirii, dar am fost bulversată de afirmaţia acestui ciudat, care după ce că trăieşte în păcat mare, de adulter, mai şi murdăreşte Numele Domnului nostru Isus Hristos, spunând că 
medicul de familie al copiilor lui este Isus din Nazaret. Cum să blasfemiezi pe Domnul, cand un popor întreg aşteaptă marea sărbătoare a Naşterii Mântuitorului?
Nu mai am cuvinte faţă de atitudinea lejeră a purtătorul de cuvânt al Direcţiei pentru Protecţia Copilului, Tiberiu Bantaş, pare a-i da dreptate bigamului spunând că acesta este un tată excelent şi are grijă de copii....Nimic însă referitor la promiscuitatea în care trăiesc aceste suflete.
Domnule Tiberiu Bantaş nu vă este ruşine? Cum răspunde protecţia copilului Iaşi la aceasta provocare inedită?
Deocamdată, deşi la curent cu inedita "familie", Directia pentru Protectia Copilului, tace. 
Am privit copilaşii aceştia şi parcă simt cum mă încearcă fiori de frig....la suflet.

16 comentarii:

marada spunea...

Nu ma mai mira nimic!Au aparut tot felul de ciudati! Nu mai sunt legi, nu mai e rusine, nu mai e frica de Dumnezeu...Ne mai miram ca nu ploua?

Octavia spunea...

wow...de-a dreptul strigator la cer!!!vad ca acesti copii sunt maricei cum de nu a sesizat nimeni mai repede acest caz ?! dar dupa cum spunea si Marada...nimic nu ne mai mira. ROMANIA tuturor posibilitatilor...

lisandrulisandru spunea...

Iată că se poate întâmpla şi aşa ceva, cu toate că nu-ţi vine să crezi atunci când parcurgi rândurile. Sau crezi că fotografia este trucată şi unii sau alţii au dorit să facă o glumă amară. Mi se pare chiar strigător la cer ca un astfel de fapt să se deruleze sub ochii tuturor şi de-abia atât de târziu să se ia atitudine sau să se întreprindă demersurile legale...

O zi frumoasă şi liniştită să aveţi, scumpă doamnă... Şi vorba acelui cântec din Cenaclu - "Să nu uităm de cei mai trişti ca noi"...

elena marin-alexe spunea...

marada
Oricum de la o vreme...nu ne mai mira nimic!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Ieri ama vazut stirea pe larg la tv. si am fost bulversata de indiferenta autoritatilor.

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Din pacate nu este o gluma, ca multe alte mizerii care au aparut in ultima vreme, de parca ar intentiona cineva sa ne strice bucuria sarbatorii, care bate la usa.
Te minunezi, te oripileaza...dar nu ai ce sa faci Cristian, decat sa tragi un semnal de alarma...

Gandurile mele bune pentru voi dragilor!

Rodica Botan spunea...

poate sint mormoni...in Utah aici sint multi asa...

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
M-am gândit la asta, dar m-a şocat mizeria...cum se poate... cu doua surori?Cum pot ele accepta?
Am un singur răspuns: Vine Isus!

gabryellehelen spunea...

Probabil sunt mormoni?!
Ce vad in familia lor, copiii asa vor face.
Este groaznic sa directioneze viata copiilor pe un fagas atat de urat.

elena marin-alexe spunea...

gabryellehelen
Astia nu se supun legilor? Doamne, nu am cuvinte.

Cristake spunea...

Doua vaci si un buhai, mai mult sau mai putin comunal.
Cat despre "Directia copilului".... au o conducere de putori, probabil - la fel ca toate institutiile publice (a se citi "cu ban public, bugetare) din tara asta. E posibil ca sodomitii astia 3, masina de plozi adica, sa il fi mintit pe Bantas, dar daca cel din urma stia ca e menaj a trois (menaj a trois plus 13, daca i-am numarat eu bine), atunci ar trebui demis si aruncat cat 'colo.
Iar daca mai e vreun copchil pe teava, pe broscoiul asta de prasila il putem unge "Louis XIV". Sau mai bine, cu soda caustica pe "mortier", ca sa fie pace, intr-un sfarsit.

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Eu pot spune doar atat:ma cuprins greata tinere! Lumea in care traim este din ce in ce mai nebuna.

Albastru spunea...

Trist.

elena marin-alexe spunea...

Albastru
Dar adevarat, din pacate...

Ionel Mesaroş spunea...

Trist!
Nu am cuvinte...

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Intr-adevar! Parca ce mai poti spune?