vineri, 30 decembrie 2011

Urarea mea



 Pentru toţi prietenii mei din virtual, care mi-au fost alături de când am deschis uşa blogului meu şi v-am invitat " Hai la plimbare"...

Dragi prieteni, fii, sau fraţi,
Staţi puţin să m-ascultaţi:
Vă urez cu bucurie
Anul nou mai bun să fie,
Pâine albă şi gustoasă
Domnul să vă dea pe masă.

Sănătate, gânduri bune
Lumină să fiţi în lume.
Pacea Lui să vă inunde
Orişicând şi orişiunde.
Credinţa mereu vă crească,
Dragostea să vă unească,
Să traiţi frumos şi demn,
Doar la bine vă îndemn!
Ca un pom lângă izvor,
Bun, gustos şi roditor,
Aşa să fiţi tot mereu,
Iubitori de Dumnezeu.
Să aveţi multă răbdare
Când treceţi prin încercare
Şi să-I fiţi mulţumitori,
În toate ascultători,
Până va veni de sus
Mântuitorul Isus.
Şi cu El doar bucurii
Vom trăi în veşnicii...

La anul şi la mulţi ani!
vă doreşte -elena marin alexe, în prag de an nou, 2012!

52 de comentarii:

Frozen Universe spunea...

La mulţi ani! Toate cele bune pentru 2012!

Ionel Mesaroş spunea...

Vă mulţumesc pentru urare!
La cumpăna dintre ani, vă doresc să aveți parte de sărbători binecuvântate ,împreună cu cei dragi, iar noul an să vă aducă sănătate, bunăstare și forța necesară împlinirii tuturor așteptărilor de mai bine!


Anul Nou Fericit!

Fam. Ionel Mesaroş

maranata spunea...

Binecuvântat să fie Domnul, căci Şi-a arătat în chip minunat îndurarea faţă de Elena în acest an, parc-ar fi fost într-o cetate întărită.
Să vină, Doamne, îndurarea Ta peste Elena, mântuirea Ta, după făgăduinţa Ta de acum şi până în veac!
Maranata!

lisandrulisandru spunea...

Ce frumos, o urare pe care o primim cu mare, mare bucurie. Din tot sufletul, vă transmitem gânduri bune, să aveţi un an nou extraordinar alături de cei dragi, cu sănătate, bucurii şi cu tot ceea ce vă doriţi. Ne bucurăm enorm pentru că spaţiul virtual ne-a facilitat întâlnirea şi vă îmbrăţişăm, scumpă doamnă!

Cristi şi Geanina

Monna Tabita Novacescu spunea...

Multumesc mult pentru urarile tale. Citind gandurile tale...mi-am dat seama ca nici macar nu-mi doresc mai mult !
Sa iti daruiasca Dumnezeu sanatate si bucurii alaturi de cei dragi.Iti multumesc pentru versurile tale minunate scrise pe intregul an...chiar daca nu am lasat un mesaj,sa stii ca nu mi-au scapat nicitite.
Am strans cele mai calde imbratisari si le-am legat cu firul prieteniei noastre,chiar daca momentan este doar virtula si imi doresc sa ajunga la tine.An nou fericit !

iri spunea...

Elerna draga o urare mai frumoasa nici ca am citit-auzit vreodata!
Multumesc de vizita ta! Iti doresc si eu UN AN NOU BINECUVANTAT,PLIN DE BUCURII!

Ana Maria spunea...

Superba urare draga mea! Multumesc mult pt comentariul de la mine pe blog si pt prietenia ta! Sa dainuiasca multa vreme de acum inainte! Iti doresc sa ai parte de un an bun, cu multa sanatate , bucurii si ce iti mai doresti tu.. La multi ani! Te imbratisez cu drag de la Bucuresti.

*ELENA* spunea...

=====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
-Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

*Gandurile lor merg catre tine!

-La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
-
----adauga urarea ta aici---

-Sa aveti un 2012 cu sanatate, fericire si realizari! LA MULTI ANI!
RobertN - http://acrilice-pointpen.blogspot.com/

Deschide-ti inima in noaptea dintre ani, lasa bucuria unui nou inceput sa iti patrunda in suflet, paseste cu speranta si incredere si nu uita ca cineva se va gandi in miez de noapte la tine si iti va dori toata fericirea din lume!
LA MULTI ANI,2012!
*ELENA* http://elenax2009.blogspot.com/

iri spunea...

Ah , si poza e foarte frumoasa,Elena(scuze de greseala)

corina spunea...

Multumesc de urare.Este asa de binevenita :)
Dumnezeu sa iti rasplateasca gandul cel bun!
Pace si bucurie de la Domnul pentru anul in care vom intra cu ingaduinta Lui!

cella profiri spunea...

Multumesc pentru urare, gandurile frumoase, poetice, pline de sens si viata. Iti doresc un nou an binecuvantat de Tata, plin cu binecuvantari alese pentru tine si familia ta care sa iti intareasca credinta, sa iti provoace inima sa se inalte si mai mult, sa isi doreasca sa iubeasca mai mult, mai cu pasiune.
La multi ani!

tu26dor spunea...

La multi ani, Doamna Elena! Mii de multumirii.
Sanatate si tot ce va doriti sa se implineasca in noul an!

Mariana spunea...

Mulţumim pentru urare, Elena...nici nu mi-aş dori mai mult!
Un an cu pace îţi doresc şi har peste har!

liviu.capitan spunea...

sarbatori fericite si un an nou plin de impliniri!
numai bine!

elena marin-alexe spunea...

Frozen Universe
Numai bine pentru anul ce vine, Zenna, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Multumesc ! An Nou fericit intregii familii Mesaros!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Amin Amin! La fel si tie iti doresc din suflet.

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Multumesc dragii mei dragi! Sunt alaturi de voi cu gandurile mele bune. Brate de bucurii si pace divina va doresc pentru noul an!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Mangaietoare cuvintele tale, au innodat si mai bine prietenia sufletelor noastre draga Monna. An binecuvantat sa ai draga mea, alaturi de cei dragi!

elena marin-alexe spunea...

iri
Calde imbratisari draga Iri si sanatate in noul an!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Să ne trăiască prietenia mulţi ani, draga mea Ana Maria!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Multi ani fericiti si sanatate, draga mea Tiza!

elena marin-alexe spunea...

iri
Multumesc Iri!

elena marin-alexe spunea...

corina
Sa dea Domnul, tuturor cititorilor, pace, bucurie si binecuvantare in noul an.
Tie, draga Corina, toate urarile mele de bine!

elena marin-alexe spunea...

cella profiri
Sa se implineasca urarea ta draga mea Cella! Amin amin!MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU PRIETENIE!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Multi ani cu realizari Tudore!

elena marin-alexe spunea...

Mariana
Multumesc Mariana! Binecuvantare sa ai in noul an, draga mea.

elena marin-alexe spunea...

liviu.capitan
Multumiri de suflet Liviule!An binecuvantat iti doresc.

poezieromaneasca spunea...

La mulţi ani, Elena!

Îţi doresc din suflet un an mai bun, mai rodnic, mai liniştit, presărat cu multe bucurii!

un gând bun, aşa, ca de sfârşit de an!

ionelmuscalu spunea...

La multi,multi ani prietenii mei dragi si fie ca anul ce va sa vina,sa va aduca numai fericire,bucurii si indeplinirea tuturor dorintelor !

Rappa_ru' spunea...

Superba poezia ! La multi ani, sanatate, fericire si tot ce va doriti pentru noul an ! La buna recitire doamna Elena !

Sara spunea...

Vă doresc din tot sufletul să vă fie bine la anul! Să aveți un an binecuvântat! Sănătate, bucurii, împliniri!
La mulți ani! :)

lisandrulisandru spunea...

Încă o dată, numai bine în toate, scumpă doamnă, tot respectul nostru şi să intraţi în noul an cu zâmbetul pe chip, alături de familia dumneavoastră!
Suntem tare bucuroşi fiindcă v-am cunoscut şi ne vom gândi la dumneavoastră atunci când vom ciocni paharele, la miezul nopţii!

Cristi şi Geanina

tasha spunea...

Sunt multe cele pe care, anul ce tocmai se incheie, le va lua cu el si vor ramane nespuse,
si nemarturisite...
Sunt multe cele pe care nu vom dori sa le transferam cu noi in noul an
si vom dori sa le dam uitarii... un gand ascuns,
o soapta nepotrivita, un gest care ne-a tradat...
Dar nu vom putea lasa la poarta anului ce tocmai pleaca,
dragostea, iubirea de semeni,intensitatea caldurii universului familiei si a celor dragi!
Cu speranta ca anul care vine, va aduce cu el, izbanda ravnelor noastre ramase neimplinite...
urez tuturor sa petreceti cum va place si cu cine va place!
S-aveti mult calm, forta de caracter, incredere! Si sa fiti sanatosi la trup si la minte
AN NOU FERICIT, va urez tuturor!!! La multi ani!!!

marada spunea...

Multi ani cu sanatate si indeplinirea tuturor dorintelor!

tasha spunea...

La multi ani!!! un an bogat in sanatate, iubire si tot cve-ti doresti tu!

José Ramón spunea...

Elena Feliz Año 2012.
Saludos de José Ramón desde
Creatividad e imaginación fotos de José Ramón

adriana spunea...

La mulţi ani, in Dragostea Domnului Dumnezeului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos!

elena marin-alexe spunea...

poezieromaneasca
La fel iti doresc si eu, Otilia draga, din tot sufletul!

elena marin-alexe spunea...

ionelmuscalu
Asa sa fie , sa dea Domnul!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
La buna recitire si sa ne dea Domnul sanatate si bucurii, draga Andrei!

elena marin-alexe spunea...

Sara
Un an cu bucurii de suflet sa ai Sara draga!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Cu tot sufletul va MULTUMESC si sa aveti tot ce va doriti in anul in care tocmai am intrat!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Asa cum zici, draga mea, am intrat in noul an cu multe dorinte si fie ca sa ne indeplinim macar o parte din ele, sau toate chiar.Multumesc si numai bine sa ai draga Tasha!

elena marin-alexe spunea...

marada
Sa ne fie anul mai bun, incarcat de bucurii draga Marada! Multumesc.

elena marin-alexe spunea...

tasha
Imbratisari scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
FELIZ 2012! Gracias amigos!

elena marin-alexe spunea...

adriana
Superba urarea ta Adriana, mi-a adus nadejdi si bucurii in suflet.
Tot ce iti doresti sa fie in prezenta Mantuitorului nostru iubit!

denisia spunea...

Am ajuns si eu cu urarile. Nu v-am uitat... sunteti lipita de sufletul meu...
Va imbratisez cu dragoste sincera. fiti binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Multumesc Denisia, pentru toate gandurile bune.Te pretuiesc scumpa mea.
La multi ani cu bucurii!

Gabriela Pana spunea...

La multi ani cu sanatate si bucurii!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Multumesc draga Gabriela!