sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Efemeride


Viată tristă , ruptă-n coate,
Mai mult nu, decât se poate,
Lacrimi, trudă si nevoi,
Trece timpul , printre noi.

Suflet biet, lovit de soartă,
Cu speranţa ca şi moartă,
Te agăţi cu disperare
Să culegi raze de soare.

Te împiedici, te ridică,
Fără zbateri, fără frică,
Lasă loc la bucurie,
Să te-nalţe în tărie.

Ochii sprijină-ţi de stele,
Să fugă clipele grele,
Dornică s-atingi Lumina,
Aruncă în hăuri tina.

Dezvelită de-ntristare,
Uită de cuvântul doare,
Pune-ţi aripi de speranţă,
Sufletul în siguranţă.

elena marin alexe - 2011

16 comentarii:

B.D. spunea...

Încredete-n Domnul...
Frumoase gânduri!

smalldot spunea...

superba poezia

Monna Tabita Novacescu spunea...

Dezvelită de-ntristare,
Uită de cuvântul doare....

Acolo nu vor mai fi lacrimi......singura noastra speranta.
O duminica binecuvantata,Elena!

elena marin-alexe spunea...

B.D.
Mulţumiri draga mea!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Mulţumesc Smalldot! Gânduri bune de la Vrancea

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Mă întreb: Oare ce s-ar face omul fără picătura de speranţă?
Pace şi bucurie să ai draga mea!

geaninalisandru spunea...

Da, viaţa este o luptă permanentă. Admiraţia mea pentru toţi cei care reuşesc să dărâme barierele, pentru perseverenţa lor, pentru dorinţa de a trăi demn şi frumos fiecare moment.

Te îmbrăţişăm peste normă, om frumos!

Lisandru Cristian spunea...

Gândurile nostre bune, scumpă doamnă! Să aveţi parte de o nouă săptămână aşa cum v-o doriţi, alături de cei dragi!

"Dezvelită de-ntristare,
Uită de cuvântul doare,
Pune-ţi aripi de speranţă,
Sufletul în siguranţă."

Accentul meu cade pe această strofă. Am citit cu plăcere şi bucurie...
Vă îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Daca n-ar exista speranta...?
Slava Domnului ca nu mi-am piersut inca aripile ei.. Multumesc din suflet Cristian!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Mii de multumiri!.Stiu ca esti langa mine sufleteste. Imi plac oamenii care citesc atent printre randuri...
Te iubesc Geanina!

geaninalisandru spunea...

Respectul nostru, Elena!
Sentimentul este reciproc.

Tot binele din lume, draga noastră dragă!

elena marin-alexe spunea...

Imbratisari si multumiri trandafirule galben!

*ELENA* spunea...

”Suflet biet, lovit de soartă, Cu speranţa ca şi moartă, Te agăţi cu disperare Să culegi raze de soare”
Superbă..
O săptămână minunată vă doresc!
Vă pup și îmbrățișez draga mea Tiză!

Speranta spunea...

"Ochii sprijina-ti de stele,
Sa fuga clipele grele
Dornica s-atingi Lumina,
Arunca in hauri tina."

Foarte frumoase versuri...

Harul si pacea sa va fie inmultite!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
O saptamana frumoasa la propriu sa ai si tu tizo dragă!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Multumesc din tot sufletul!.La fel vă doresc si eu!