vineri, 20 ianuarie 2012

Gânduri despletite . .

 Daca e vineri, Hai la plimbare, la braţ cu poezia!


Doamne,
m
ă surprinde tăcerea tristeţii
de peste zi,
când inima consternat
ă
î
şi frânge fiorul
nesupus.


Dacă
ai vorbi mai des cu mine,
poate c
ă mâhnirea
ar da bir cu fugi
ţii,
l
ăsându-mi
gândurile despletite
pe umerii timpului.


Până la
ruga de sear
ă
lacrima surghiunit
ă
î
şi plânge de milă,
acoperit
ă în diafanul
pleoapelor,
iar sufletul r
ăvăşit
se alin
ă
la ad
ăpost
în palma Ta.


elena marin alexe

20 de comentarii:

maranata spunea...

...dacă aş vorbi mai des cu Tine
ai fi aşa de fericit Doamne!
căci un copil ce te iubeşte
nu poate fi nicicând mâhnit.
-salutări sfinte cu binecuvântări
culese din ale cerului miresme-
Maranata!

Lisandru Cristian spunea...

Extrag cu mare plăcere câteva versuri din acest poem:

"Dacă
ai vorbi mai des cu mine,
poate că mâhnirea
ar da bir cu fugiţii,
lăsându-mi
gândurile despletite
pe umerii timpului."

Foarte frumoasă această metaforă a gândurilor despletite pe umerii timpului. Gândurile noastre din bune, scumpă doamnă, numai bine la final de săptămână şi spor la scris!

José Ramón spunea...

Elena que bella entrada.
Feliz fin de semana saludo desde…
Abstracción textos y Reflexión.

elena marin-alexe spunea...

maranata
Loviturile de pe traseul vietii, ne aduc nori de tristete si doar dialogul cu EL poate spulbera tristetea, ingrijorarile..
Multumesc din suflet pentru intaritor. Pace si bucurie sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Uneori dialogul interior cu divinitatea conteaza cel mai mult...
Cristian, iti multumesc cu sufletul pentru trecerea ta pe aici si pentru "perlele" urarilor pe care le lasi de fiecare data.
Un final de saptamana cu binecuvantare in toate, va doresc dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Feliz e gracias amigos!

iri spunea...

"Dar cei ce se încred in Domnul îşi înnoiesc puterea" (Isaia 40:31)
De obicei Dumnezeu nu ne spune cum ne va răspunde la rugăciuni şi nici când. Dar celor care se încred în El le promite un lucru - putere. Cuvântul "a se încrede" din acest verset ne trimite la imaginea unui cuvânt evreiesc folosit la fabricarea sforii. Fiecare sfoară este la început un fir de aţă, şi fiecare fir adăugat îi sporeşte rezistenţa. Aşa că de fiecare dată când te încrezi în Domnul adaugi încă un fir la sfoara ta; devii tot mai puternic şi tot mai capabil să rezişti. Te simţi astăzi de parcă ai atârna de un capăt de aţă? Petrece mai mult timp în prezenţa lui Dumnezeu şi în Cuvântul Său şi priveşte cum aţa se transformă într-o funie. Aşteptarea nu este întotdeauna pasivă, uneori este activă, asemenea situaţiei în care aştepţi un client asigurându-te că nevoile lui sunt împlinite, în acest caz, aşteptarea nu este o poziţie, ci o focalizare.
Biblia spune: "Celui cu inima tare, Tu-i chezăşuieşti pacea; da, pacea, căci se încrede în Tine" (Isaia 26:3). Fie că stai în rugăciune în prezenţa Lui sau că împlineşti voia Lui în mod activ, ai parte de siguranţa dată de Dumnezeu că puterea ta va fi înnoită.Dacă te afli la capătul puterii, bazează-te pe aceste trei promisiuni: 1) "Nădăjduieşte în Domnul! Fii tare, îmbărbătează-ţi inima, şi nădăjduieşte în Domnul" (Psalmul 27:14); 2) " Da, suflete, încrede-te în Dumnezeu, căci de la El îmi vine nădejdea" (Psalmul 62:5); 3) "Cum se uită ochii robilor la mâna stăpânilor lor... aşa se uită ochii noştri la Domnul, Dumnezeul nostru" (Psalmul 123:2). Ai nevoie de mai multă putere? Încrede-te în Domnul(nu eu am spus , am preluat de la altul)

elena marin-alexe spunea...

Cuvintele tale mi-au atins inima ca un balsam pus pe rana.E minuat sa ne incredem in El, Medicul cel Bun.
Multumesc Iri! Te simt langa mine si asta imi sporeste nadejdea.
Cu multumiri draga mea!

*ELENA* spunea...

Superbă poezie!
Vă doresc o seară frumoasă!
Vă pup și îmbrățișez draga mea Tiză!

£αvi spunea...

scrii poezii frumoase!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Iţi reîntorc îmbrăţişarea cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

£αvi
Mă bucur să văd că poeziile mele plac. Fii binecuvântată dragă Lavi!

miki spunea...

Foarte frumos!
Un colt de Rai, un colt de liniste ,asta gasesc eu aici, pe blogul dv, de cate ori am ocazia sa va vizitez.

Elena Valentina S. spunea...

Am descoperit cu placere blogul dumneavoastra, poeziile mi-au atins o coarda a sufletului ce nu o prea constientizam....va multumesc!
As dori sa va cer permisiunea de a adauga blogul dvs. la lista mea de bloguri preferate.
Va imbratisez,
Doamne ajuta!

elena marin-alexe spunea...

Elena Valentina S
Daca este cum spui , draga Valentina, iti raspund , da, cu mare placere.
O zi binecuvantata draga mea si te mai astept la plimbare.

elena marin-alexe spunea...

miki
Cu placere te astept de fiecare data Miki draga mea prietena!

adriana spunea...

Elena, iti multumesc pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ai scrsi de ziua mea.

Poezia pe care ai postat-o aici este foarte frumoasa si indeamna la mai multa rugaciune, pentru a umple golul din suflet si mahnirea.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mi-era dor de versurile dumneavoastra.sunt bine doamna elena. va imbratisez cu mare drag si va iubesc tare mult
din pacate nu mai am spatiu pe blog sa postez :(

elena marin-alexe spunea...

adriana
Ce altceva ne poate umple sufletul in afara de prezenta Lui draga mea?
Inca o data Fericire, binecuvantare si ani multi draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
:) Eram tare ingrijorata de tine scumpa mea. Imbratisari!