sâmbătă, 7 ianuarie 2012

LA MULTI ANI , GEANINA !






La ceas aniversar, mă alătur celor care simt să–ţi fie aproape, măcar cu sufletul.
Am avut şansa, să te întâlnesc în lumea virtuală acum câţiva ani şi consider asta o mare binecuvântare.
Doresc cu toată inima, să ţi se împlinească dorinţele cele mai adânci ale sufletului. Succesul, Dragostea si bucuria să-ţi împodobească zilele.
Cineva acolo sus te iubeşte, draga mea Geanina! Eu te imbratişez fără normă cu iubire din IUBIREA Lui.
LA MULŢI ANI FERICIŢI tie, lui Cristian si fiicei tale Maria!

7 comentarii:

lisandrulisandru spunea...

Doamne, sunteţi minunată, ce surpriză ne faceţi... Vă îmbrăţişăm cu mare drag, ne sunteţi aproape de fiecare dată!

geaninalisandru spunea...

O surpriză pe care nu o face oricine, nu pentru că nu ar putea. Totul pleacă din suflet, iar tu ai dovedit de foarte multe ori asta, draga mea prietenă. Am spus mereu că prefer puţini oameni în jurul meu, dar de calitate. Îţi mulţumesc pentru toate gândurile şi urările venite sin sufletul tău generos, pentru că îmi eşti prietenă, pentru că laşi frumosul fiinţei tale să se îndrepte către mine.

Te respect şi te admir în egală măsură, Elena.

Te îmbrăţişez peste normă şi trimit pupici geaninoşi în cantităţi industriale.

Şi Maria îţi mulţumeşte, i-a transmis mesajul tău.

Cristake spunea...

Oamenii astia se iubesc asa de frumos, incat nici nu iti dai sama prea bine daca trebuie sa aplauzi sau sa pui mana pe-un retevei :))
God bless them!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Daca are cineva meritul de a se numi minunat, pentru mine sunteti voi fam.Geanina si Cristian Lisandru.
O zi plina de fericire sa aveti dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Draga mea, tu pentru mine insemni ADEVARATA PRIETENIE, de care m-am convins de-a-lungul celor 3 ani. M-au urmarir pupicii Geaninosi...si imbratisarile peste norma :) A urmat apoi Amprentele si drumurile noastre s-au impletit armonios.
Te pastrez ca pe ceva de mare pret.
Fii binecuvantata Geanina!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Numa' sa-ndrazneasca cineva....Ce retevei :)
Oamenii astia sunt frumosi la chip si la suflet.Merita dragostea si respectul.
Ieseanule, sa stii ca sunt putini oameni cu suflet in zilele noastre...

£avi H. spunea...

La multi ani! :)