luni, 16 ianuarie 2012

A nins ...

Am tot aşteptat să-şi facă apariţia anotimpul alb, în toată splendoarea lui. Decembrie a trecut steril şi pâna azi am crezut că nu vom avea solia iernii. Dar Dumnezeu ne-a trimes şi noua, în Vrancea, câţiva fulgi de nea.
A început discret, ici şi colo câte un fulg...



apoi fulgii au năvălit disperaţi într-un dans ce părea că nu mai conteneşte..


câteva minute mai târziu, ninsoarea s-a dezlănţuit  într-un adevărat dezmăţ al zăpezii, aşteptată prea mult...


Pe gard, Moti priveşte prima zăpadă, mirat parcă de apusul iernii în veşmânt alb.


Acum pot spune ca : A venit iarna !

Prima ninsoare- elana Marin alexe 2012

18 comentarii:

Anikó spunea...

Si noi asa ne-am bucurat,dar nu a tinut mult,pentru ca intr-o zi sa si topit.
O zi placuta,draga elena!

corina spunea...

Buna dimineata Elena!
Ma bucur si eu odata cu voi chiar daca aici nu avem nici un fulg.Pozele voastre sunt suficiente pentru a rasfira bucurie!!!!!
O zi linistita!

Aris spunea...

Ma bucur de iarna ta, Elena! Pe aici nu vrea sa ninga, iar eu sufar cumplit. Sunt dependenta de iarna!
Hotarasem sa plecam la munte, dar programul sotului nu ne permite, deocamdata...

Daca ar fi dupa mine, m as muta in Siberia!

*ELENA* spunea...

Bună draga mea Tiză!
Mă bucur că în sfârșit
aveți zăpada,la noi se lasă așteptată!
O zi frumoasă vă doresc!
Cu drag vă îmbrățișez!

Lisandru Cristian spunea...

Mmmmm... Ce frumos. Aseară, plecând de la birou, am observat câţiva fulgi răzleţi şi prin Bucureşti. Nu a fost decât o joacă a anotimpului, până la urmă. Însă acea senzaţie a fost, aşa cum se întâmplă de fiecare dată când ninge, unică. Încă aşteptăm zăpada, să sperăm că aşteptarea nu va fi în zadar...
Gânduri bune din partea noastră, scumpă doamnă, toate cele bune!

Şi o epigramă de Miltiade Ionescu (chiar dacă în Bucureşti nu se pune problema):

Optimism de iarnă

Deşi vremea este rea
(Frig şi ninge de vreo lună),
Vinul vechi şi poanta bună
Nu se tem de iarna grea.

marada spunea...

Ce n-as da si eu pentru cativa fulgi!

elena marin-alexe spunea...

Aniko
Si aici nu a tinut mult, dar bucuria a fost mare!
Numai pace su bucurii!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mă bucur să aud asta!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Împart cu bucurie ...si te rog sa accepti draga mea.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Puţină...dar am trăit clipa de bucurie! Te pup tizo dragă!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
A fost ceva extraordinar! Nu am cuvinte...Am uitat de tot necazul, în clipa când s-a dezlănţuit ninsoarea.Puţin a durat, dar a fost sublim.
Mulţumesc pt. epigramă! Gânduri bune de la inimă la inimă!

elena marin-alexe spunea...

marada
Nu dispera:)...Speranţa va aduce bucuria draga mea!

disa spunea...

Elena, mi-a fost dor sa comentez pe blogul tau. Deocamdata, La multi ani, scumpa prietena!

elena marin-alexe spunea...

disa
Da scumpa mea, am umblat la comentarii caci mai multi prieteni mi+au spus ca intâmpină probleme la comentarii.
Bine ai revenit ...cu fulgii de nea, draga Disa!

Rodica Botan spunea...

Imi place caciula si salul...si pisica de pe gard!!!

elena marin-alexe spunea...

Asta inseamna, ca avem ceva gusturi in comun draga Rodica!

iri spunea...

Foarte frumos peisajul, unde parca iarna se furiseaza!

elena marin-alexe spunea...

Iri draga, iarna are farmec doar imbracata in haine albe...!