luni, 30 ianuarie 2012

Premiul Prieteniei continuă


Astazi Premiul Prieteniei merge spre clubul lui Iri!   http://atokeletesurtokeletlenszolgalolan-iri.blogspot.com/ 
Deşi drumurile sunt în mare parte blocate, din cauza zăpezii cazute din abundenţa, Premiul Prieteniei îşi va croi drum spre inima dragei mele prietene Iri.
De ceva timp ne intersectăm gândurile si rugile care urcă ţinându-se de mână până la al treilea cer.
Nu ştiu de ce , dar o simt aproape sufletului meu şi deşi am nevoie de translator in lb. maghiară, îi trec adeseori pragul blogului. Acolo imi primesc raţia de putere şi o îmbrăţişare la nevoie si să mă bucur de prietenia curată.
Dăruiesc Premiul Prieteniei, premiu personalizat al blogului - Hai la plimbare, unei doamne cu mare suflet si credinţă în Dumnezeu.

Te aştept, dacă doreşti, să-ţi ridici darul scumpa mea Iri. DUMNEZEU să te binecuvânteze!

Premiul Prieteniei merge mai departe, spre alţi prieteni!

6 comentarii:

iri spunea...

Elena draga cu adevarat m-ai surprins nu numai cu acest pretios premiu dar si cu frumoasele cuvinte la adresa mea.Multumesc.Elena avem un Prieten comun si ne leaga acelasi Duh si simtire.


(trebuie sa dau mai departe?)

Lisandru Cristian spunea...

"Prietenia este în primul rând pacea reciprocă şi zborul spiritelor pe deasupra amănuntelor vulgare." (Antoine de Saint-Exupery)

Cu drag vă trimitem gânduri bune, dumneavoastră şi celor dragi! Vă îmbrăţişăm, scumpă doamnă!

elena marin-alexe spunea...

iri
Ma bucur sa-ţi fi făcut această surpriză plăcută draga mea. Da, avem un PRIETEN comun!
Nu trebuie sa+l dai mai departe.Este un premiu individual.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Ca şi mine, ştii şi tu Cristian ca prietenia este greu de gasit, ea fiind foarte rară în esenţă.
Cu mare drag vă port în gând, în suflet..dragii mei dragi!

Anikó spunea...

Te felicit pentru alegerea buna.Si eu o cunosc pe Iri prin blog,si tot aceasi parere am despre ea,ca are un suflet mare si o credinta in Dumnezeu.Tot timpul am ceva de cistigat atunci cind citesc blogul ei.
O zi minunata iti doresc ,cu multa dragoste!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Ma bucura aprecierea ta draga mea Aniko. Dincolo de etnia din care faceti parte, controversata oarecum de oameni care nu stiu privi in adancul sufletului, eu am descoperit in voi doaua surori adevarate.
Te pup draga mea!