miercuri, 4 ianuarie 2012

Promisiunea

Am păşit in 2012, la braţ cu revelaţia câtorva versete din proorocul Isaia, versete ce mă vor conduce prin meandrele anului în care abia am intrat. Ştiu că nu sunt singură, deoarece Dragostea Lui m-a pecetluit pentru totdeauna.
Vă dăruiesc vouă,tuturor prietenilor mei, această comoară pentru suflet
Să privim cu speranţă în viitor!


Isaia 54.
8. Intr-o izbucnire de manie, Imi ascunsesem o clipa fata de tine, dar Ma voi indura de tine cu o dragoste vesnica, zice Domnul, Rascumparatorul tau. 

9. Si lucrul aceasta va fi pentru Mine ca si cu apele lui Noe: dupa cum jurasem ca apele lui Noe nu vor mai veni pe pamant, tot asa jur ca nu Ma voi mai mania pe tine si nu te voi mai mustra. 

10. Pot sa se mute muntii, pot sa se clatine dealurile, dar dragostea Mea nu se va muta de la tine, si legamantul Meu de pace nu se va clatina, zice Domnul, care are mila de tine. 

11. Nenorocito, batuto de furtuna si nemangaiato! Iata, iti voi impodobi pietrele scumpe cu antimoniu si-ti voi da temelii de safir.


12. Iti voi face crestele zidurilor de rubin, portile, de pietre scumpe, si tot ocolul, de nestemate.


13. Toti fiii tai vor fi ucenici ai Domnului, si mare va fi propasirea fiilor tai.


14. Vei fi intarita prin neprihanire. Izgoneste nelinistea, caci n-ai nimic de temut, si spaima, caci nu se va apropia de tine.





10 comentarii:

maranata spunea...

nu uita să lauzi faptele Lui, pe care toţi oamenii trebuie să le mărească!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Multumesc pentru sfatul bun, ca totdeauna, binevenit.

smalldot spunea...

La multi ani!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Multumiri...:)

lisandrulisandru spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă. Am păşit într-un nou an şi sperăm cu toţii să fie cât mai bun posibil, avem sănătate - că-i mai bună decât toate, cum se spune -, spor la scris şi numai bucurii. Fie ca toate proiectele (familiale şi literare) să fie duse la îndeplinire şi să ne recitim cu plăcere, de fiecare dată, aşa cum am făcut şi până acum. Toate cele bune din partea noastră!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Sa dea Domnul sa avem un an binecuvantat cu realizari pe toate planurile.
Multumiri din si cu tot sufletul, voua Cristian si Geanina! Sa auzim doar vesti bune!

geaninalisandru spunea...

Tot ceea ce ne dăruieşti ajunge la suflet, înseninează privirea, aduce zâmbet pe feţele noastre, ni le luminează, ne face să fim mai îngăduitori cu cei din preajma noastră. Îţi mulţumesc pentru aceste daruri pe care le primesc de fiecare dată fără tăgadă, cu bucurie maximă.
Un an formidabil ţie şi celor din preajma ta pe care ştiu că îi iubeşti şi îi respecţi.

Îmbrăţişări peste normă, om frumos!

La mulţi ani!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Draga mea Geanina, am ales sa incep si anul blogeristic cu un intaritor pe care l-am primit din Cartea Cartilor, la trecerea dintre ani.Cu mare drag am impartasit aceasta comoara, cu prietenii dragi sufletului meu, deoarece consider, ca toti avem nevoie sa plecam la drum in noul an cu binecuvantarea Lui.
Numai bucurii iti doresc DRAGA mea in acest an.Le meriti cu prisosinta.

iri spunea...

Amin!Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

iri
Amin draga mea si multumesc pentru lectura.