duminică, 19 februarie 2012

Premiul Prieteniei


Premul Prieteniei a ajuns la Marada !
   http://marada-taifas.blogspot.com/

Buna ziua draga mea Marada!

Imi face placere sa-ti ofer acest premiu ca semn a prieteniei care ne leaga de nişte ani, de când ne-am cunoscut pe net. De când am păşit în casa ta virtuală , mi-a plăcut ce gasesc. Tu nu pozezi, ci eşti un om sincer. În primul rând felul deschis în care te adresezi noua, celor ce te vizităm, este ca o invitaţie în plus. Abordezi de fiecare dată subiecte umane de mare interes şi dezbaterea curge simplu, plăcut. La tine oricine se simte ca acasă, draga mea.
Apoi îţi apreciez fidelitatea cu care mă urmăreşti, chiar şi atunci când eu nu am timp să-ţi calc pragul virtual.
Ai demonstrat ca eşti o prietenă demnă şi cu un caracter frumos. Îţi mulţumesc pentru prietenie.
Te invit să-ţi ridici Premiul Prieteniei, pe care ţi-l ofer cu mare plăcere, dacă vei dori asta. 

Dumnezeu să te binecuvânteze Marada!

Premiul Prieteniei, merge mai departe la alţi prieteni, mai vechi, sau mai noi!

2 comentarii:

marada spunea...

Multumesc ! Inseamna mult pentru mine! Sa fii sanatoasa!

elena marin-alexe spunea...

marada
Si prietenia ta, inseamna MULT, pentru mine draga mea Marada!