duminică, 4 martie 2012

Întreruperea somnului . .

Am avut o noapte mai dificilă, cu insomnie si azi nu am putut merge la biserică.Am ascultat însă predica pastorului timişorean, Daniel Cocar, de pe OTV,  la emisiunea Pastorul cel bun, care se difuzează în fiecare duminică dimineaţa la ora 8.00.
Subiectul a fost despre întreruperile divine. Şi promit că oridecâteori mă voi trezi noaptea şi nu voi mai putea să adorm, voi citi ceva din Biblie, căci poate Domnul vrea să-mi spună ceva. Obişnuiam să mă rog pentru cei din familie şi pentru toţi prietenii mei, atunci când mi se rupea somnul, apoi mai cautam vreun film care să mă adoarmă, sau ascultam la căşti pe România cultural, dar niciodată nu m-am apucat să citesc noaptea din scriptură. De acum înainte voi face şi acest lucru.
Dumnezeu nu ne întrerupe somnul fără rost! El a întrerupt somnul temnicerului din Filipi, care îi păzea pe Pavel şi Sila prin cutremurul ce a avut loc, doar pentru a-l mântui pe el şi familia sa.
Tot Domnul, a întrerupt somnul apostolului Petru, ca să-l elibereze din temniţă.Tot El a întrerupt somnul împăratului Ahaşveroş ca să comunice cu el.
 „...Din când în când ,Dumnezeu intervine în viaţa noastră şi ne întrerupe programul,plictiseala ,rutina ,ritmul sufocant şi păcătos al vieţii pe care o trăim.”   Daniel Cocar.

Deci, insomnia poate fi o întrerupere divină. Am să ţin cont de asta!



8 comentarii:

Ana Maria spunea...

DOAMNE AJUTA DRAGA MEA! SA AI UN SOMN LINISTIT IN NOAPTEA CARE URMEAZA! DUMNEZEU NE GHIDEAZA PASUL SI NE SOPTESTE La ureche! TE IMBRATISEZ CU DRAG!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
O duminica plina de bucurii sa ai, Ana!

*ELENA* spunea...

Foarte interesant scumpa mea Tiză!
Voi ține cont de acest lucru!
O duminică minunată vă doresc!
Vă pup cu mare drag!
La București este primăvară!

Lisandru Cristian spunea...

Gânduri bune la început de săptămână, scumpă doamnă. Insomniile fac şi ele parte din viaţă şi, de foarte multe ori, au un rol fantastic. Literar şi nu numai. Sunt multe nopţi în care nu putem dormi şi atunci chiar este minunat dacă reuşim să dialogăm cu propriile gânduri...

Vă îmbrăţişăm cu mare drag!

Monna Tabita Novacescu spunea...

O carte superba a lui Daniel,de fapt ultima..."Mefiboset"...este o carte celor care mai au nevoie de sansa...(apropo "mai exista o sansa)
O poti recomananda celor care au cazut pe cale ...dar nu vor sa ramana acolo jos.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA
Si eu te pup cu mare drag! Noapte buna sa ai.Dumnezeu sa te ocroteasca!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Dialogul interior este ca un fel de curatenie interioara :)
O noapte buna iti doresc, Cristian!
Multumesc mult pentru trecerea pe aici..cu respect.

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Of, Doamne...e atat de trist ca sunt destu care fac parte din aceasta categorie...Sa ne rugam pentru ei draga Monna!