sâmbătă, 14 aprilie 2012

Isus e viu



Din dragoste s-a ridicat la culme

Căci a-nviat pentru întreaga lume
Azi îl adoră sufletele noastre
Cu ochii prinşi de zările albastre

Isus e viu, îi cântă universul
A ispăşit şi-a încheiat demersul
Din moarte s-a nălţat stârnind fiorul
În veci traieşte El Mântuitorul

Isus e viu şi n-am de ce mă teme
Lumina Lui străbate peste vreme
Şi bucuria lui mă înfloreşte
Cred ce mi-a spus, eu ştiu că mă iubeşte

Isus e viu, şi pregăteste cerul
Se va sfârşi cândva cu tot misterul
Când vom ajunge-n ţara cea de glorii
Lacrimile vor deveni istorii

Isus e viu, îi cânta azi poeţii
Creşte speranţa-n veşnicia vieţii
E bucurie-n sărbătoarea sfântă
Înspre Lumină sufletu-mi se-avântă

Dragii mei prieteni

Bucuraţi-vă, Isus este viu!

Sărbătoarea învierii să vă aducă multă Lumină în suflet!




elena marin alexe

30 de comentarii:

*ELENA* spunea...

Fie ca Lumina Sfântă a Învieri să-ți
aducă bucurie,sănătate și multă fericire!
Sărbători Fericite și un Paște cât mai fericit!
Vă îmbrățișez cu mare drag,scumpa mea Tiză!

Ionel Mesaroş spunea...

Se apropie ziua în care se naşte speranţa, iubirea şi gândul bun, ziua în care iertăm şi dăruim,ziua Invierii Domnului.
Lumina Sfântă să vă intre în casă şi să vă aducă sănatate şi bucurie!
Sărbatori liniştite alaturi de cei dragi!
Paşte Fericit!

Cristian Lisandru spunea...

Mulţumim pentru gânduri, scumpă doamnă, un Paşte Fericit, plin de împliniri sufleteşti şi de LUMINĂ. Suntem cu sufletele alături de dumneavoastră şi de întreaga familie... Toate cele bune!

Cristi şi Geanina

Anikó spunea...

Da Isus e viu,adevarat a inviat!
Bucuria invieri sa va calauzeasca toata viata si va dorim sarbatori fericite!

Sara spunea...

Adevărat a înviat!
Vă doresc zile de sărbătoare în care să aveți sufletul plin de Lumină din Lumină! :)

Cristake spunea...

In "Braveheart"-ul lui Mel Gibson este la un moment dat o faza, cand unui cavaler i se ordona sa ramana singur in urma si i se spune "Apara-ti Regele". Imi staruie in minte chestia aia, aceea de a-ti apara Regele cu orice pret si in fata oricui. Si cred ca loialitatea nu este optionala, ci obligatorie, in schimb Regele este alegerea fiecaruia... dupa inima si cuget. Exact in ordinea asta, inima si cuget.

corina spunea...

Adevarat a Inviat!!!
Parfumul, mireasma Sfintei Invieri sa va umple inimile de bucurie si lumina!!!!!

disa spunea...

Daca Isus nu invia,
Ar fi-n zadar credinta mea.

Paste binecuvantat, Elena!

Andrei Răduţu spunea...

Sarbatori fericite doamna Elena ! Hristos a inviat !

cella profiri spunea...

Christos a inviat!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Amin ! Este viu ptr. totdeauna si invierea LUI sa daruiasca tuturor o inima plina de dragoste si iertare. Hristos a inviat !

nakudo spunea...

Hristos a inviat!Cred ca e foarte important sa realizam ca nu e o joaca ce a facut Dumnezeu pentru noi,ca pe unde am fi fost noi fara El si cat de infinita este dragostea sa pentru noi.Daca El este in inima noastra nu poti emite decat dragoste.Va imbratisez pe amandoi si nu pot sa nu remarc ca salcia e verde ,mesaj de viata.

Isus e viu şi n-am de ce mă teme
Lumina Lui străbate peste vreme
Şi bucuria lui mă înfloreşte
Cred ce mi-a spus, eu ştiu că mă iubeşte

iri spunea...

Amin!

Mariana spunea...

Adevărat a înviat Hristos!
Bucurie!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Mulţumesc mult, tizo dragă!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Mulţumesc pentru gândurile frumoase, Ionel!

elena marin-alexe spunea...

Anonim Cristian Lisandru
Vă îmbrăţişez cu inima şi gândurile mele bune, dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Mulţumesc mult Aniko dragă!

elena marin-alexe spunea...

Sara
Scumpa mea, mii de mulţumiri şi binecuvântări!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Exact.Ai pus punctul pe i.Fiecare îşi alege regele.
Mulţumesc Cristake!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mulţumiri prinse în buchet de bucurie şi pace, dragă Cori!

elena marin-alexe spunea...

disa
Pace şi bucurie să ai din belşug, scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Andrei Răduţu
Toate mulţumirile mele şi gândurile mele bune, ţi le trimet...Andrei!

elena marin-alexe spunea...

cella profiri
Slavă Lui ! Adevărat că a înviat, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Ne-a dat în dar iertare, ca să dăruim mai departe...altora.
Mulţumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Ce bine ar fi să înţeleagă toată lumea, că jertfa şi învierea Lui nu au fost o joacă.
Draga mea salcia te aşteaptă..:)

elena marin-alexe spunea...

iri
Da!. Îmbrăţişări cu drag, scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Mariana
Mulţumesc mult Mariana!
Bucurie şi pace să ai din belşug de la EL!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Fii binecuvantata,Elena !

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Impart cu tine binecuvantarile Lui, cu mare drag!