luni, 23 aprilie 2012

Te iubesc!

Ador aceste două zile din luna Aprilie, 23 şi 24, care sunt scrise cu iubire din IUBIRE, pe inima mea, Gelucu, dragul meu frăţior.
Aş putea să spun multe, dar ce-i mult strică, aşa că mă rezum la doua cuvinte doar:
Te iubesc.
Dumnezeu să te ocrotească şi să ţi dăruiască sănătate şi nădejde vie. El te iubeşte cel mai mult şi tu ştii asta..Am o dedicaţie pentru tine Aici
La Mulţi Ani dragul meu! Aici la Vrancea, noi te iubim, ne rugăm pentru tine şi te purtăm în gândurile noastre.

10 comentarii:

Raveca spunea...

LA MULTI ANI!

Anikó spunea...

La multi ani ii dorim si noi fratelui tau!
Domnul sa-i dea multa sanatate si fericire in viata!

corina spunea...

La multi ani fratelui tau si binecuvantari de la Domnul!
Am si eu un frate....si inteleg perfect cele doua cuvinte....

Dumitru K. Negoita spunea...

Astăzi! Am venit cu drag "la plimbare", coborând dinjos de "Coşuleţul cu mere de aur", unde am ascultat muzică despre Iisus. De aici mai sus, am citit poezie, admirând talentul. Oooo şi ce talent, de la poezie la pictură, unde aţi reuşit să face-ţi artă până când şi din ...cozonac!
Vă felicit şi, pentru dragostea de astăzi, vă urez "La mulţi ani!"
dkn

Cristian Lisandru spunea...

LA MULŢI ANI şi multă sănătate!
Toate gândurile bune pentru dânsul şi pentru familie...

elena marin-alexe spunea...

Raveca
Mulţumiri draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Mulţumesc draga Aniko! Fii binecuvântată!

elena marin-alexe spunea...

corina
Noi surorile, uneori suplinim mamele..
Mulţumiri şi binecuvântări dragă Cori!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Bine aţi revenit pe aici, Domnule Negoiţă! Mă bucură mult vizită şi frumoasele cuvinte presărate cu prietenie.
Vă mai aştept cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Mii de mulţumiri, cu preţuire, Cristian!