sâmbătă, 21 aprilie 2012

Coşuleţul cu mere de aur..


Caravaggio -Toma necredinciosul

19. In seara aceleiasi zile, cea dintai a saptamanii, pe cand usile locului unde erau adunati ucenicii erau incuiate, de frica iudeilor, a venit Isus, a stat in mijlocul lor si le-a zis: "Pace voua!"

20. Si dupa ce a zis aceste vorbe, le-a aratat mainile si coasta Sa. Ucenicii s-au bucurat cand au vazut pe Domnul.

21. Isus le-a zis din nou: "Pace voua! Cum M-a trimis pe Mine Tatal, asa va trimit si Eu pe voi."

22. Dupa aceste vorbe, a suflat peste ei si le-a zis: "Luati Duh Sfant!

23. Celor ce le veti ierta pacatele, vor fi iertate; si celor ce le veti tine, vor fi tinute."

24. Toma, zis Geaman, unul din cei doisprezece, nu era cu ei cand a venit Isus.

25. Ceilalti ucenici i-au zis deci: "Am vazut pe Domnul!" Dar el le-a raspuns: "Daca nu voi vedea in mainile Lui semnul cuielor si daca nu voi pune degetul meu in semnul cuielor si daca nu voi pune mana mea in coasta Lui, nu voi crede."

26. Dupa opt zile, ucenicii lui Isus erau iarasi in casa; si era si Toma impreuna cu ei. Pe cand erau usile incuiate, a venit Isus, a stat in mijloc si le-a zis: "Pace voua!"

27. Apoi a zis lui Toma: "Adu-ti degetul incoace si uita-te la mainile Mele; si adu-ti mana si pune-o in coasta Mea; si nu fi necredincios, ci credincios."

28. Drept raspuns, Toma I-a zis: "Domnul meu si Dumnezeul meu!"

29. "Tomo", i-a zis Isus, "pentru ca M-ai vazut, ai crezut. Ferice de cei ce n-au vazut, si au crezut."

Ev. Ioan 20.


Cred că suntem dintre acei fericiţi de Mântuitorul! Să ne bucurăm şi să avem inima plină de pacea Sa.

6 comentarii:

corina spunea...

Amin!!

Ao toque do Amor spunea...

Olá, amadinha do Senhor

Vim, agradecer sua visita no Toque, suas palavras carinhosas e t oferecer um selinho: Meu Toque pra você

Fique bem, fique na paz de Jesus

com carinho da san

tasha spunea...

O SAPTAMANA IMPLINITOARE!!frumoasa ca sufletul tau!

elena marin-alexe spunea...

corina
Multumiri draga mea.E minunat sa fim gand in gand spre slava Lui!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
Mii de multumiri Sandra! Con amore de Jesus!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Multumesc draga tasha! Sa ne dea Domnul la toti!