miercuri, 23 mai 2012

Între alb şi negru


Liniştea
are culoare neagră,
mi se destăinuie tainic,
plânsul tăcut
al cireşului,
sărutându-mi umerii
cu buze albe
spre aducere aminte..
Pleoapa
culege cernerea colilie
amestecată cu
roua ochilor mei,
încredinţând-o
obrazului palid
de aşteptare..
Curând,
cireşul va fi inundat
de lacrimi rubinii,
incandescente,
dar
poate-că tu
vei fi pelegrin printre astre,
iar ele
vor ramâne
doar niste pete roşii
care vor arde
în amintirile mele..
Liniştea
are culoare neagră,
dar o samânţă de cer
poate răsări la orizont

în alb de Lumină!

elena marin alexe

10 comentarii:

Daniel spunea...

In crestinism nu exista purgatoriu, ceea ce ma face sa ma gandesc la faptul ca nu exista o cale de mijloc in general.

iri spunea...

Curând,
cireşul va fi inundat
de lacrimi rubinii,
incandescente

Ce frumos!
O zi de sarbatoare binecuvantata pentru tine prietena mea deosebita!

kis spunea...

foarte interesanta tema dar mai ales miezul acestor frumoase versuri.

salutari din ardeal!

Cristian Lisandru spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă... Călător printre versuri şi gânduri, alături de dumneavoastră. Şi un accent:
"Curând,
cireşul va fi inundat
de lacrimi rubinii,
incandescente,
dar
poate-că tu
vei fi pelegrin printre astre,
iar ele
vor ramâne
doar niste pete roşii
care vor arde
în amintirile mele..."

Citit cu plăcere şi drag. O duminică frumoasă săaveţi, alături de familie!

Emma. spunea...

mi.era dor sa va citesc scrierile, scumpa doamna. Lumina Blanda sa ma insoteasca:)

elena marin-alexe spunea...

Daniel
Am vorbit in metafora. Sper ca ai inteles.

elena marin-alexe spunea...

iri
Salutari scumpe de la Vrancea, draga Iri!

elena marin-alexe spunea...

kis
Asa este .Trebuie sa ajungi in adancul versului cu sufletul.Ganduri bune de la Vrancea, Kis!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Multumesc mult, Cristian.Toate gandurile mele bune vi le trimit din Vrancea, cu iubire din IUBIRE!

elena marin-alexe spunea...

Emma
Imbratisari cu mare drag, Emma!