miercuri, 27 iunie 2012

Nunta florilor de tei

Rumen şi fierbinte
ca o pâine
abia scoasă din cuptor,
orizontul mă absoarbe cu ochi de foc
printre perdelele braţelor de tei
tremurătoare, răcoroase,
aromate.

Sufletul meu aprins
deapănă tăcut
fire misterioase de iubire celestă,
primite ca dar de vară,
amestecat în ceştile vechi, primitoare,
cu reflexele aurii, care pecetluiesc
licoarea.

De sus se scutură
val de miresme
ca o cascadă zglobie,
iar cerul invită pământul
la dansul anual,
semn că nunta florilor de tei
a început.

Absorb
ultima picătură cu nesaţ
si mângâi apusul ce plânge
în timp ce ochii prinşi în hora galbenă
savurează sublimul,
alunec spre pămant cu reverenţă
multumindu-i Lui.

13 comentarii:

marada spunea...

Uite, nu m-am gandit niciodata la o astfel de nunta chiar daca am fost in fiecare an o spectatoare tacuta la ea.
Felicitari, versuri care m-au lasat fara replica!

elena marin-alexe spunea...

marada

Mulţumiri pentru ca ai acceptat sa fii partasa la asemenea frumusete de nunta.
Imbratisari!

maranata philadelphia spunea...

Când arde luminos, întruna,
A sufletului tău văpaie,
E o probă de iubire
Să te-ntreci în măiestrie
Cu natura Sa divină,
Şi păstrez ca amintire,
Nunta florilor de tei
Căci îmi va fi folositoare
Până la nunta următoare.

Andrei Răduţu spunea...

Frumos si imbietor :)

geaninalisandru spunea...

Ai surprins imagini de vis în acest poem, Elena.

Verbele utilizate sporesc frumuseţea metaforelor, aroma cuvântului.

Mi-a plăcut, ochii mei s-au bucurat nespus.

Te îmbrăţişăm peste normă, om frumos!

Lisandru Cristian spunea...

Cu aceeaşi plăcere a lecturii, ca de fiecare dată, scumpă doamnă. Mi-a plăcut foarte mult acest poem, multe imagini deosebite. Remarc doar o strofă, fără a le minimaliza pe celelalte:

De sus se scutură
val de miresme
ca o cascadă zglobie,
iar cerul invită pământul
la dansul anual,
semn că nunta florilor de tei
a început.

Gândurile noastre bune pentru dumneavoastră şi spor la scris în fiecare zi!

elena marin-alexe spunea...

maranata philadelphia
La acea nuntă pe albastru de cer, visez şi eu..şi aştept.
Multă binecuvântare să ai, pace şi har! Mă bucură vizita, mult.

elena marin-alexe spunea...

Andrei Răduţu
Mulţumesc mult, Andrei.Fii binecuvântat!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Scumpă Gena! Mie aroma cuvintelor îmi dau putere să merg şi să urc chiar dacă unora le este imposibil, până la stele...şi mai departe.
Fii binecuvântată, frumoasa şi deşteapta mea prietenă!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Cu teiul lângă tine, nici nu este greu să înnozi cuvintele şi să trimiţi invitaţii la nunta aromelor..
Mulţumesc cu tot sufletul, Cristian!
Dumnezeu să-ţi binecuvânteze sufletul frumos, iubirea şi viaţa!

Ana Maria spunea...

Ce frumos, ganduri si versuri deosebite!!!! Felicitari, bravo!!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Mulţam pentru popas draga mea Ana!
Dar şi pentru felicitări...:)
Te pup!

disa spunea...

El merita toate multumirile noaste pentru tot ce ne-a daruit.