miercuri, 4 iulie 2012

Iubesc Israelul!



Pentru tine Rody, dar şi pentru prietenii mei din virtual- Geanina, Monna, Cella, Rodica Botan, Stefy, Corina, , Marada, Sandra Veneziani, Iri, Aniko, Disa, Denisia, Ana Maria, Octavia, Delia, Zenna şi Kis- o clipă dintr-un viitor..

24 de comentarii:

cella profiri spunea...

Oooh ... m-am indragostit un pic de Michael ben David ;))
Multumesc frumos Elena ;))

iri spunea...

Multumesc Elena!Fii binecuvantata!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Elena...nu pot decat sa iti multumesc din suflet.
IUBESC ISRAELUL,IUBESC PE CEI CARE IL CAUTA PE DOMNUL.
Te imbratisez atat pe tine cat si pe prietenele mele dragi (virtuale).

nakudo spunea...

Chiar iubesc Israelul...minunata alegere...muzica,mesajul iar videoclipul....am ramas interzisa...daca am putea sa ne intoarcem la simplitate am redescoperi minunatia mesajului din creatie.Muuultumesc mult..mi-e gol in stomac.sa stiti ca mentin invitatia..si va astept aici..ca eu nu stiu cand prind una bucata concediu...va ademenesc cu minunea care este Iasul vechi...si multa liniste:)

elena marin-alexe spunea...

Cella
Si eu:) Doamne ce frumusete de videoclip!

elena marin-alexe spunea...

Iri
Te imbratisez cu drag, de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Monna
Ma bucur ca te-a atins frumusetea si muzica poporului Domnului.

elena marin-alexe spunea...

Sa stii ca si eu am ramas profund impresionata de frumusetea magica aproape a acestei melodii.
Tu ma inviti...eu te invit:)...

geaninalisandru spunea...

Dedicația aceasta l-a atins și pe Cristian. La cât de stresată sunt zilele acestea a mers de minune dedicația. Fug la activitățile dedicate acestei perioade.
Mulțumiri și audiție plăcută tuturor.

Te îmbrățișăm peste normă, Om frumos!

denisia spunea...

Sunteti o persoana draga inimii mele, desi ne stim doar de pe blog, am ajuns sa va respect si iubesc.
Admir modestia, bunatatea iar faptul ca aveti mereu o incurajare, o vorba buna, a facut sa trec mereu pe aici.
Va imbratisez cu toata dragostea.

Ana Maria spunea...

Esti un om deosebit draga mea! Iti multumesc mult pentru gandurile tale bune si pentru dedicatia muzicala extrem de frumoasa!!! Ma bucur mult ca te regasesti printre prietenii mei apropiati! Te pup si te imbratisez cu drag!

disa spunea...

Multumiri pentru dedicatie, draga Elena!

Rodica Botan spunea...

Draga mea...din vacanta, pe meleagurile Aiudului acuma, iti multumesc pentru dedicatie. Abia acuma am gasit un computer ca sa ma uit un pic pe blog...Inca odata mii de multumiri...

corina spunea...

Multumesc Elena! Frumos video -clipul!
L-am ascultat cu placere! :)
O zi faina!

elena marin-alexe spunea...

Ma bucur ca ai reusit sa te desprinzi cateva clipe de activitatile diurne pentru a fi alaturi de mine, cu capul in nori...:)O zi excelenta, Geanina draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Denisia draga, aceleasi sentimente le am si eu pentru tine. Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Sunt fericita ca invitatia mea ti-a fost pe plac. Te pup scumpa mea.Sentimentele sunt reciproce draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Disa
Cu mare drag! O zi buna scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Rodica
Ma bucur ca esti pe meleagurile natale.Binecuvantari, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

corina
Ma bucur tare mult ca ti-a fost pe placere dedicatia mea. Fii binecuvantata draga mea, Cori!

Zenna spunea...

Mulţumesc mult. Îmi place, nu am mai ascultat aşa ceva până acum. :)
Vă pup!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Nici eu.Este prima oara cand vad videoclipul. O zi buna draga mea!

marada spunea...

Mi-ai incalzit sufletul. Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

marada
Acest sentiment l-am avut si eu cand am descoperit melodia. O zi frumoasa, draga mea Marada!