miercuri, 29 august 2012

Agonia verii

Cu inima strânsă-n fiori,
Ajung pe-nserat la altar,
Privirea-mi se-agaţă de nori,
Aşteaptă din marele har.

Pămantul se-agită aprins,
Abia mai respiră pe drum,
Crăpat şi fierbinte, încins,
Tăcut se transformă în scrum.

Prin pomi ramuri triste se zbat,
Când prunele cad la pământ
Şi aerul moare uscat,
Sub palma ursuzului vânt.

Suspină gradina de flori,
Cu buzele arse de foc,
Tânjind la răcoarea din zori,
În umbra bătrânului soc.

Ulcioarele pline pe cer
Aşteaptă un semn, un răspuns,
Dar ruga ce urcă -n eter,
Se pare că nu e deajuns.

Ard firele verzi în văpăi
Şi bocet răsună-n câmpii,
Întoarce-Ţi spre munţi ochii Tăi,
Spre noi şi ai noştri copii.

Dă Doamne, cerul să plângă,
De mila acestui pământ,
Iar ploaia jarul să-l stingă,
Pe suflet să picure cânt.

7 comentarii:

Monna Tabita Novacescu spunea...

El acoperă cerul cu nori, pregăteşte ploaia pentru pământ şi face să răsară iarba pe munţi.Psalmii 147:8
O seara binecuvantata, draga mea!

Cristian Lisandru spunea...

"Ard firele verzi în văpăi
Şi bocet răsună-n câmpii,
Întoarce-Ţi spre munţi ochii Tăi,
Spre noi şi ai noştri copii.

Dă Doamne, cerul să plângă,
De mila acestui pământ,
Iar ploaia jarul să-l stingă,
Pe suflet să picure cânt."

Cu aceeaşi plăcere a lecturii ca de fiecare dată, scumpă doamnă. Trece şi vara, încetul cu încetul, ne pregătim pentru întâmpinarea toamnei ruginii, cu toate desfătările sale. Gânduri bune la ceas de seară!

Maria spunea...

Va salut cu drag. V-am regasit pe blogul lui Andrei P. Ati aflat vestea ca si D-na Buzea s-a stins ? Sanatate si urari de bine ! Maria

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita
El da si tot El opreste. Multumesc pentru trecerea pe aici, draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Abia astept sa scapam de pojarul verii asteia, Cristian. Maria sa toamna este asteptata de sufletul meu cu mare dor.
Buchet de ganduri bune, pentru voi dragilor!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Multumesc Maria, caci de la tine am aflat. Numai bine, draga mea!

Sandra Veneziani spunea...

Olá, vim te visitar e te dar os parabéns pela passagem de seu aniversario. Que Deus na tua infinita bondade te de bençãos, alegrias e grandes conquistas. Tem um cartão pra você-San