duminică, 19 august 2012

Consolare

Când ating catapeteasma
focului în rugăciune
mi se pare că tot cerul
stă s-asculte ce-am a spune

Şi din sferele înalte
curg râuri de bucurie
tihna uşa mi-o deschide
şi mă scald în reverie

Alungate fug pe dată
grijile încrâncenarea
doar lumina Lui şi Pacea
îmi îmbracă azi cărarea

Mâna Sa cu bunătate
curmă frica întristarea
iar nemărginita-I milă
poartă-n braţe consolarea

Sub balsamul de iubire
sufletu-mi se-nviorează
viaţa capătă valenţe
ochii trişti se-nseninează

Blând nădejdea se aşterne
cald fior mă copleşeşte
nu-s aici la întâmplare
ştiu că Isus mă iubeşte

Ruga mea spre El se-nalţă
strecurată printre şoapte
ca jertfă de mulţumire
ofrandă la miez de noapte
elena marin alexe

16 comentarii:

lidy spunea...

Bine ai revenit online!
E o binecuvantare sa te citim din nou :)

Monna Tabita Novacescu spunea...

Elena draga mea, am trecut sa te salut si sa iti dau o imbratisare de la distanta.Fii binecuvantata !!!

Lisandru Cristian spunea...

Bine aţi revenit, scumpă doamnă, ne era dor de dumneavoastră şi de scrierile dumneavoastră. Vă îmbrăţişăm cu mare, mare drag. Sperăm că s-au rezolvat problemele cu netul...

Cristake spunea...

Mie-mi place, cred ca mi-ar fi placut si cand eram la scoala, pentru ca e o poezie limpede si lesne de inteles. Totusi, daca nu e cu suparare - de ce "Consolare", pentru ca mie imi razbate un aer mult mai inalt, mai optimist, din versuri. Or consolarea e cumva o sora a resemnarii...

iri spunea...

Ma bucur sa te citesc din nou Elena!
Intr-adevar pentru toate doar la El primim alinare!Sper ca au trecut norii de la tine si santeti bine!
Multe binecuvantari si imbratisari!

miki spunea...

Minunata, asa cum va stiam!

Anikó spunea...

Frumos!Nu am fost un timp,pentru ca am fost plecat in concediu,dar am revenit.
La multi ani iti doresc si Domnul sa te binecuvinteze!

elena marin-alexe spunea...

Lidy
Da...in sfarsit:)

elena marin-alexe spunea...

Monna
Primesc imbratisarea ta si ti-o returnez inmiit:) draga Monna!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Am revenit cu mare dor de a-mi citi prietenii dragi, Cristian!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Pentru-ca rugaciunea este o consolare a sufletului doritor de a vedea fata divinitatii si a-i simti mangaierea.
Gand bun de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Am avut probleme cu internetul, dar s-a rezolvat. Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

miki
Fii binecuvantata draga Miki!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Am lipsit amandoua ...ceva vreme:)

Monna Tabita Novacescu spunea...

Te sarut, Elena !

elena marin-alexe spunea...

Monna
Fii binecuvantata!