luni, 10 septembrie 2012

Bolta de struguri

Avenit toamna!
S-au copt strugurii în ţara binecuvântată a Vrancei. Anul acesta nu vor fi struguri mulţi, căci nu a plouat de câteva luni, dar puţini atâţia câţi sunt, strugurii de la Vrancea vor fi dulci şi aromaţi.
În alţi ani bolta noastră era doldora de struguri, acum sunt mai puţini, dar îi mulţumim Domnului şi pentru ei.
Am cules şi noi din bolta din curte şi ne-am distrat cu Robert , fiul nostru, făcând ceva ceva poze. Le punem, să le vedeţi şi voi, prietenii, care veniţi la plimbare..

elena marin alexe- 2012

8 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

A venit toamna, scumpă doamnă. Şi noi ne pregătim să culegem via, la mama, la curte. Sâmbăta care vine, cu mare bucurie. Chiar dacă sunt născut vara şi vara îmi este cel mai aproape de suflet, ruginiul toamnei are puterea de a mă încânta, în fiecare an.
Toate gândurile bune pentru dumneavoastră şi cei dragi!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Eu am văzut soarele când vara îşi lua rămas bun şi toamna se pregătea de domnie..:)
Cred că viţa de vie este cununa toamnei!
O zi bună plină de bucurii alături de muza ta dragă să ai, Cristian!

Aris spunea...

am gustat recolta noua si e dulce ca mierea... vinul va fi tare bun. putin si bun." nectarul in care soarele isi lasa sufletul" asa ii spunea bunicul.

o imbratisare si un salut, frumoasa Doamna!

*ELENA* spunea...

Draga mea Tiză arată super recolta de anul acesta,vin și eu să vă ajut!
O toamnă plină de roade să aveți!
Vă îmbrățișez cu drag!

Ana Maria spunea...

Frumoase roade! Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Ganduri bune din Vrancea, draga Aris!
Ma bucura popasul tau!

elena marin-alexe spunea...

ELENA*
Ne multumim cu ce ne-a dat Dumnezeu draga Tizo!Te pup.

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Multumesc pentru vizita, Ana draga. O seara frumoasa iti doresc.