sâmbătă, 8 decembrie 2012

Cel mai bun dentist din Focşani, Omar Khasawneh


Mulţumiri din suflet, celor care v-aţi rugat împreună cu mine. 
Mulţumesc şi Rodicăi Botan pentru anunţ:

"RUGAMINTE PENTRU RUGACIUNE...
De la sora noastra poeta, pictorita Elena Marin-Alexe am primit o cerere de rugaciune. Asta este datoria noastra sa ne sustinem unii pe altii in momente dificile. Iata cererea pe care va rog din suflet sa o onorati. Nu uitati ca la toti ne vine rindul sa trecem prin incercari si din experienta stiu ca e mult mai usor cind treci prin vale si nu esti singur. Iata cererea.

Draga mea.
Am nevoie de susţinere în rugăciune, pentru ziua de Vineri, la amaiză. Merg la dentist pentru o intervenţie dificilă la măseaua de minte. Mulţumesc,din suflet. Dumnezeu să îţi răsplătească cu bucurii. Fii binecuvântată.

Domnul sa fie cu tine Elena.."

El, Tatăl a ascultat rugăciunile nostre şi intervenţia dificilă de care-mi era frică s-a terminat cu bine astazi la ora 11.20.
Mulţumiri aduc din nou dentistului meu şi soţiei sale, dr. Cătălina şi Omar Khasawneh. Orice aş vrea să scriu aici drept mulţumire, nu ar fi deajuns, iar cuvintele ar fi prea sărace.Aceşti medici sunt dotaţi cu multă compasiune faţă de semenii lor şi nu fac nimic la întâmplare. Le-am cerut voie să mă rog şi bineînţeles au acceptat bucuroşi. Cum aveam tensiunea marită 18 cu 11, am revenit a doua zi, adică azi, sâmbătă 8 Dec. pe la ora 10.00. Am aşteptat pe hol căci mai erau doi pacienţi înaintea mea.Cum uşa era deschisă, sincer vă spun că am fost plăcut surprinsă să văd comportamentul lor impecabil şi m-a calmat, nemaifiindu-mi groază de zgomotul frezei..
Apoi mi-a venit mie rândul.Tensiunea era de astă dată 15 cu 10. Anestezia mi-a făcut-o doamna dr. Cătălina. Nici nu am ştiut cum. Apoi a venit dr. Omar.Cu mare atenţie cu blândeţe şi răbdare s-a rezolvat. Cum eu ţineam mâinile pentru rugăciune, la un moment dat dr. Omar mi-a spus cu un ton sigur :
- O să ne ajute Dumnezeu şi va fi bine, o să vedeţi doamnă!
Remarca lui spusă pe un ton atât de liniştit, mi-a dat curaj. Şi da, s-a terminat cu bine, fără să mă doară nimic.
Nici acum după intervenţie nu mă doare absolut deloc. Mulţumiri aduc lui Dumnezeu, Tatăl meu iubit.
Mulţumiri "cu braţul" aduc acestor doi medici dentişti care pun suflet în tot ce fac şi prin asta demonstrează că au fost dotaţi cu o doză imensă de OMENIE. Îi găsiţi aici: 0767702417

Vă iubesc!
Elena Marin Alexe

6 comentarii:

Speranta spunea...

Multumiri lui Dumnezeu pentru ajutorul dat.
Dentistilor care va tratat foarte bine.Dumnezeu sa-i binecuvinteze...

Multa sanatate si binecuvantari din plin, iti doresc draga Elena!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Sa fie binecuvantati caci merita!
Multumesc draga mea!

cella profiri spunea...

M-am rugat pentru tine si ma bucur ca a fost o operatie reusita ;)

elena marin-alexe spunea...

cella profiri
Multumesc Cella draga mea.Stiam c-ai sa te rogi pentru mine. Te pup :)

Geanina Lisandru spunea...

Elena,
mă bucur nespus să aflu că eşti bine.

Sănătate maximă şi gânduri senine pentru tine, cei dragi şi această minunată pereche de medici!


Tot binele din lume, om frumos!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
Mulţumesc şi în numele lor, dragă Gena. Uite că mai există în cenuşiul acestei vieţi şi oameni care fac să ţi se lumineze sufletul. Şi tu eşti unul dintre aceştia, draga mea dragă!