duminică, 23 decembrie 2012

Dublă aniversare...La plimbare



Caci un Copil ni S-a nascut, un Fiu ni S-a dat, si domnia va fi pe umarul Lui; Il vor numi: "Minunat, Sfetnic, Dumnezeu tare, Parintele vesniciilor, Domn al pacii."
Isaia 9:6

P.S.

Urez tuturor prietenilor mei, multă pace în suflet şi bucurie deplină cu prilejul  aniversării Naşterii Domnului nostru Isus Hristos şi un sincer La Mulţi Ani şi buni!

Peste câteva zile blogul meu împlineşte trei ani de activitate.Mulţumesc tuturor celor ce mi-au trecut pragul virtual. Să ne dăruiască Dumnezeu un an binecuvântat, în Lumină, dragii mei!


Elena Marin Alexe




32 de comentarii:

Ionel Mesaroş spunea...

Lumina sfântă a Naşterii Domnului nostru Isus Hristos să vă aducă în inimi pace şi bucurii!

Crăciun Fericit şi un An Nou binecuvântat!

Ionel Mesaroș

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
SĂRBĂTORI CU BUCURII ŞI LUMINA LUI SĂ AI DIN BELŞUG, PRIETENE!
Mulţumesc pentru vizită!

Zenna spunea...

Să aveţi un Crăciun minunat, La mulţi ani totodată şi pentru blog! Sărbători cu bine! Vă pup!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
LA MULTI ANI PLINI DE REALIZARI, DRAGA MEA!Te pup si eu cu mare drag!

Sara spunea...

Vă doresc un Crăciun luminos plin de pace și liniște sufletească!
Să aveți parte de un an binecuvântat!
Și...multă inspirație pentru cât mai multe postări!

*ELENA* spunea...

Bună draga mea Tiză!
Nașterea Domnului să-ți aducă pace și liniște sufletească,bucurie
și-mplinirea tuturor dorințelor alături de cei dragi!
CRĂCIUN FERICIT!
SĂRBĂTOTI FERICITE!
Cu mult,mult drag!

http://www.youtube.com/watch?v=MbZWnRvKGg8&list=HL1356245779

la final de drum spunea...

Frumusetea sarbatorilor de iarna sa va gaseasca in case alaturi de cei dragi. Aceasta sarbatoare sa va aduca multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Frumoase urările tale, Tizo draga mea. Cu mare drag te îmbrăţişez de pe meleaguri vrâncene !

elena marin-alexe spunea...

Sara
Mulţumesc frumoaso! LA MULŢI ANI SI SARBATORI FERICITE SUFLETULUI TĂU, DRAGA MEA.

elena marin-alexe spunea...

la final de drum
MULŢUMIRI, MULŢUMIRI! Pace şi bucurie să ai de sărbători, alături de El!

Cristake spunea...

Craciun fericit! Si un an nou bun si frumos!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Multumesc ieseanule! Numai bucurii sa-ti dea Dumnezeu!

cella profiri spunea...

Iti doresc sa ai parte de zile de sarbatoare binecuvantate!

José Ramón spunea...

Elena gracias por sus bello mensaje es una belleza siempre sus letras te deseo Feliz Navidad Saludos

marada spunea...

Iti doresc tie si familiei tale sarbatori fericite, liniste sufleteasca si sanatate!

Maria spunea...

Sa aveti un CRACIUN FERICIT alaturi de cei dragi ! Si la cat mai multi ani pe blog, alaturi de prietenii virtuali carora ati binevoit sa le deveniti PRIETEN. Toate urarile de bine ! Maria

Speranta spunea...


Va doresc sanatate,pace si bucurie in suflet!
Craciun fericit si un An Nou binecuvantat impreuna cu cei dragi!

Rodica Botan spunea...

am venit cu colindul...
http://www.peginduri.com/2012/12/colinda-de-craciunpentru-toti-cititorii.html

Cecilia. spunea...

Doamna mea, Elena, Domnul Nostru a implinit astazi atatia mii de ani de cand traieste! Sa ne bucuram de el si mai mult in aceasta zi frumoasa! Va doresc un Craciun cald, luminos, plin de pace si iubire. Sa fiti sanatoasa si fericita si sa fiti sanatosi si fericiti, oameni buni! Sper ca Domnul sa ne umple inimile cu lumina si intelepciune! Un Craciun cat mai frumos tuturor de pe aici! La multi ani frumosi si buni!

Cecilia. spunea...

Va iubesc, Doamna Elena, pentru toate cuvintele si emotiile transmise prin aceste poezii si ganduri!

elena marin-alexe spunea...

cella profiri
Cu tot sufletul, îţi mulţumesc, Cella dragă! Multe bucurii şi ţie, scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Feliz Navidad! Gracias Jose!

elena marin-alexe spunea...

marada
Un braţ de bucurii să îţi dăruiască Domnul nostru! Mulţumiri draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Scumpa mea, mulţumesc pentru urare! Te îmbrăţişez cu mare drag şi PRIETENIE!
Dumnezeu să te binecuvânteze, LA MULŢI ANI!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
ÎMPART CU TINE BINECUVÂNTĂRILE ŞI ÎŢI TRIMIT DOAR GÂNDURI BUNE, pentru 2013!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Îţi trimit virtual un colăcel, mere şi nuci, pentru colinda...
Multe binecuvântări să ai în 2013, draga mea, Rodica!

elena marin-alexe spunea...

Cecilia.
Mesajul tău mi-a strecurat multă gingăşie în suflet şi lacrimi în ochi. Fii mult binecuvântată, minunea mea de fată, Cecilia mea dragă!
De cînd te-am cunoscut de câţiva ani, nu încetez să mă rog pentru tine şi chiar mi-ar plăcea să ne vedem într-o zi...
LA MULŢI ANI 2013!

elena marin-alexe spunea...

Cecilia.
ŞI EU DECLAR CU MÂNA PE INIMĂ CĂ TE IUBESC, cu iubire din IUBIRE.

Marta spunea...

La multi ani Elena draga ,tie ,blogului tau.,minunatei tale familii :mici si mari si tuturor celor dragi tie .SA RANINE_TI IN HARUL LUI ,la anil si la multi ani .

marada spunea...

Multumesc! Sanatate si liniste sufleteasca sa-ti dea Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

Marta
Este cea mai determinantă urare, draga mea , Marta. Să rămânem în harul Domnului nostru iubit.La fel îţi urez şi eu cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

marada
Să ne dea Dumnezeu, draga mea, Marada!