marți, 8 ianuarie 2013

Cu dor intens



Doamne,
acoperă-mi inima
obosită în vălul incolor
împletit de uitare.
Eu voi accepta
tăcând
ploaia ochilor
să-mi cuprindă pleoapa
într-un vals îngheţat,
sub austerul vânt
de ianuarie.
Cu dor intens
voi sorbi diamantele ochilor Tăi,
îmi voi răcori fruntea
împietrită
de arsiţa neputinţei,
apoi voi îngenunchea
în neasemuita-Ţi milă,
încredinţându-mi
ascunsele taine
doar iubirii Tale,
desăvârşite,
desenate
în alb de zăpadă.
- Recunosc, mă surprinzi
mereu
în puterea Dragostei...



Elena Marin Alexe

6 comentarii:

la final de drum spunea...

mă surprinzi mereu în puterea Dragostei, ....
da ,de fapt acestă surprindere e cu atât mai profundă cu cât tu Elena te apropii mai mult de EL!
o sfântă sărutare pentru voi de la noi
http://casaeterna.blogspot.it/

*ELENA* spunea...

la mulți ani draga mea Tiză!
Foarte frumoasă poezia așa cum
ne-ai obișnuit!
O săptămână minunată!
Cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

La final de drum
Mii de mulţumiri pentru încurajarea pe care o simt de fiecare dată când îmi treci pragul!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Mulţumiri pentru cuvinte bune şi pentru prietenie, draga mea Tiză!

Speranta spunea...

"Cu dor intens
voi sorbi diamantele ochilor Tai,
imi voi racori fruntea
impietrita
de arsita neputintei,
apoi voi ingenunchea
in neasemuita-Ti mila,
Incredintandu-mi
ascunsele taine
doar iubirii Tale,
desavarsite,
desenate
in alb de zapada."

Foarte frumoase versuri draga mea!
Imbratisari din California!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Ţi le reântorc în buchet, cu toată dragostea!