marți, 15 ianuarie 2013

Cu Luceafărul la sfat


( în memoriam- Mihai Eminescu )

Tremură creanga de plop
Când răsare luna iar
Dorul trece în galop
Ard poemele de jar

Lumânarea nu s-a stins
Te zăresc prin poezii
Pe afară totu-i nins
Tu şopteşti "De ce nu vii"

Mâinile mi-au îngheţat
Focul s-a oprit demult
Numai vântul dezmăţat
Mă îndeamnă să-l ascult

Cu Luceafărul la sfat
Torc metafore prin tei
Le adun cu un oftat
Şi-ţi văd umbra pe alei

Codrul leagănă la ger
Anii trec nestingheriţi
Ochii tăi s-au stins sub cer
Trişti de noapte amăgiţi



Elena Marin Alexe

8 comentarii:

dr MAG spunea...

superb.

elena marin-alexe spunea...

dr MAG
Mulţumesc!

iri spunea...

Frumos!

elena marin-alexe spunea...

iri
Mul'umesc pentru popas, scumpa mea!

*ELENA* spunea...

"Lumânarea nu s-a stins
Te zăresc prin poezii
Pe afară totu-i nins
Tu şopteşti "De ce nu vii"

Mâinile mi-au îngheţat
Focul s-a oprit demult
Numai vântul dezmăţat
Mă îndeamnă să-l ascult"
Superbă poezie,mi-a plăcut tare
mult draga mea Tiză!
Un sfârșit de săptămână cât mai frumos vă doresc!
Vă îmbrățișez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Draga mea Tiză,mulţumiri pentru popas şi vorbele frumoase lăsate aici.
O seară bună scumpo!

corina spunea...

Iata o oaza de frumusete!
Bucurie si pace!

elena marin-alexe spunea...

corina
Bine ai revenit, Cori! Gănduri bune de la Vrancea, draga mea!