luni, 7 ianuarie 2013

De ziua ta...


 M-am trezit în această dimineaţă cu sentimentul că e mare sărbătoare pentru mine, deşi nu mă numesc Ioana şi nici în familia mea nu am pe nimeni apropiat cu acest nume.
Aş avea multe să-ţi spun astăzi, dar mă voi rezuma doar la esenţial. Ne citim de 3 ani şi  ne-am spus multe amănunte, aşa ca între prietene. În virtual am mai întâlnit oameni de valoare. Cu unii mai păstrez legătura, cu alţii nu. Întotdeauna ei au fost cei care au rupt-o şi nu eu. Îmi place statornicia într-o relaţie, chiar în cea de prietenie sau amiciţie.
Tu, dragă Gena, eşti mai specială, o tânără cu un caracter frumos la purtător şi meriţi tot respectul şi prietenia mea. Eşti de o sinceritate debordantă, o calitate extrem de rară astăzi. Preţuiesc foarte mult prietenia ta. M-ai ajutat cu volumul personal, fără să pretinzi ceva. M-ai sunat mereu şi de fiecare dată ne-am întreţinut cu plăcere. Pe lângă faptul că eşti talentată în ale scrisului, frumoasă, sinceră, eşti un om de mare caracter, o mamă iubitoare, scumpa mea şi o luptătoare. Te admir în tot ce faci, admir dragostea lui Cristian pentru tine şi a ta pentru el. Sunteţi un exemplu în lumea virtuală, dar cred că o să avem ocazia să ne şi cunoaştem personal când va îngădui Dumnezeu şi ziua potrivită.
Ştiu că vei primi multe urări de bine în această zi, deosebită pentru tine, draga mea, dragă. Îmi doresc să alătur şi eu urările mele, de ale tuturor celor care îţi sunt aproape cu tot sufletul.

Dumnezeu să-ţi binecuvânteze viaţa,


La Mulţi Ani , Gena!!!






4 comentarii:

Rodica Botan spunea...

La multi ani Gena...

Geanina Lisandru spunea...

Elena,
gândim şi simţim la unison, iar acest lucru nu se poate concretiza decât într-o prietenie de lungă durată, sinceră şi plină de substanţă.

Îţi mulţumesc din tot sufletul pentru ceea ce gândeşti şi simţi pentru noi doi, pentru încrederea arătată cu fiecare gest, cuvânt, faptă. Contează enorm în lumea asta îmbâcsită de prejudecăţi în care se duce o luptă permanentă pentru material, doar pentru el. Oamenii au uitat să iubească şi să dăruiască necondiţionat. Mă numesc un om fericit fiindcă vă am prin preajmă pe voi cei care mă iubiţi şi mă acceptaţi aşa cum sunt, iar voi aţi înţeles şi aţi descoperit interiorul meu. Pentru mine este foarte important acest aspect.

Te îmbrăţişăm peste normă şi te asigurăm de tot respectul nostru.

Geanina Lisandru spunea...

Rodica,
îţi mulţumesc şi îţi mărturisesc ceva. Şi pe mama o cheamă tot Rodica. O iubesc tare mult.

Gânduri senine tuturor din familie!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
Draga mea, încrederea este reciprocă, ca dealtfel toate sentimentele care împodobesc prietenia noastră.
Pe amândoi vă preţuiesc şi vă admir în tot ce faceţi, dragii mei. Să vă binecuvânteze Dumnezeu cu tot ce este bun.
Cu preţuire.