miercuri, 20 februarie 2013

Chip vremelnic...


"Mă doare tot ce iubesc acum, pentru că presimt în orice frumuseţe sfârşitul, dar poate că aşa arată adevărata iubire. Bucura-te de acest dar vremelnic, strigă o voce în mine. Căci nu există decât daruri vremelnice"
O.Paler


24 de comentarii:

April spunea...

O frumusete din toate punctele de vedere! Imbratisari calde!

MAG spunea...

Mai,esti vesnica si mereu frumoasa.

Mirela Tonita spunea...

Liniste si lumina...pe chip si in suflet! Cu drag de sufletul tau cald, Mini! :)

José Ramón spunea...

Encantadora petición. Saludos desde Abstracción texto y Reflexión

Octavia spunea...

Ce frumoase amintiri!!! Fiica dvs seamana leit cu mama sa. Mereu zambiti, asa frumoasa sunteti!

Va astept pe blog cu un premiu!

Andrei Răduţu spunea...

Toate cele bune :)

*ELENA* spunea...

Sunteți o frumoasă și încă
tânără draga mea Tiză și la 60 de ani!
Frumoase amintiri!
Îmbrățișări calde și numai bine vă doresc!
Vă pup!

elena marin-alexe spunea...

April
În timp frumuseţea se îneacă în nostalgie.. :) Mulţumesc, April, dragă prietenă!

elena marin-alexe spunea...

MAG
Mereu frumoasă nu, dar veşnică cu siguranţă... :) Multumesc, MAG!

elena marin-alexe spunea...

Mirela Tonita
Ma bucur că ai poposit aici câteva clipe, dragă Mirelinna! Te pup!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
GRACIAS! GRACIAS! GRACIAS!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Am preluat premiul cu mulţumiri, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Andrei Răduţu
Mulţumesc, Andrei! La fel şi ţie, cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Recunosc, am încă sufletul tânăr, Tizo. Mulţumesc mult, draga mea!

Cristake spunea...

Cred ca Mark Twain spunea ceva, cam asa: daca toate cele ce avem ne sunt date de undeva de sus, nu pricep de ce exista in lume copyright. :D

Noroc ca va stiu altfel decat mos Ilici, prea zambiti in toate pozele, e inflatie! :))

Prima poza e superba, favorita mea, de colectie, nu altceva!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
M-ai amuzat de nu mă văd...ieşeanule! :)))
De cănd mă ştiu...de pe la 3, 4, ani, m-am refugiat sub zâmbet. Dacă vei privi cu atenţie, zâmbetul meu diferă la fiecare atapa, ca să nu zic vârstă..deci aici este secretul...

Maria spunea...

Toate urarile de bine ! Si cum vad ca va pozati din zece in zece ani, va doresc la cat mai multe poze !

elena marin-alexe spunea...

Maria
E bună gluma ta :) din zece în zece..
Te pup , Maria dragă!

Rodica Botan spunea...

M gindesc ca vom reveni la viata intr-un trup care sa aiba perfectiunea persoanei care am fost pe pamint...cele mai atragatoare caracteristici si atribute, intr-o forma curata si sfintita de El. Pentruca n-i putea sa alegi dintre poze doar a ceea a copilariei; pentruca are inocenta dar n-are intelepciune. Si n-ai putea sa alegi virsta tineretii pentruca desi pe afara aratam poate mai frumosi, pe dinauntru simburii sint inca necopti...Ar fi interesant sa stim cum vom fi la inviere...Pe Domnul Isus ucenicii nu l-au recunoscut decit la fringerea piinii...Femeile la mormint iar nu l-au recunoscut si au crezut ca este gradinarul...ceea ce ma face sa cred ca sintem intr-o continua transformare si schimbare...Frumoase poze...si intr-o zi am sa te intilnesc in cer si am sa te recunosc dar nu dupa infatisarea dinafara ci dupa alte caracteristici noi...O intreaga poveste...

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Am certitudinea că ne vom întâlni...
L-acele ţărmuri, dincol de râu,
O ce frumoase locuri văd eu
O ceată mare a sfiinţilor
Îmi pare c-aud cântarea lor!

Abia aştept acea întâlnire, draga mea Rodica, dragă!

Ana Maria spunea...

Ce frumoase amintiri! Esti neschimbata draga mea! Salutari din Bucuresti!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Cred că am sufletul neschimbat...dragă Ana :)

corina spunea...

Vai cat mi-a placut acest remembar...
Pozele sunt super super faine!
Esti minunata!!!!!!!!! :)

elena marin-alexe spunea...

corina
Povestea vieţii..cum s-ar zice :)
Mulţumesc, draga mea!