marți, 26 februarie 2013

Taifas.....


Să stau uitată la taifas
aş vrea din ce în ce mai mult
să uit de timpul scurs pe ceas
să îţi vorbesc să Te ascult

Tu despre cer să-mi povesteşti
cuvintele să-ţi sorb ades
iar când la mine-ai să priveşti
eu să confirm c-am înţeles

Chiar dacă floarea va păli
sub cernerea albă din păr
în inima-mi va năvăli
dorinţa după Adevăr

Cu braţele întinse larg
să prind speranţele de sus
te voi privi cu dor şi drag
tot aşteptând să-mi dai răspuns

Tu vei zâmbi sub tainic nimb
şi-mi vei propune veşnicii
eu neavând nimic la schimb
promit c-am să Te-aştept să vii

Elena M . Alexe
 

14 comentarii:

*ELENA* spunea...

"Cu braţele întinse larg
să prind speranţele de sus
te voi privi cu dor şi drag
tot aşteptând să-mi dai răspuns

Tu vei zâmbi sub tainic nimb
şi-mi vei propune veşnicii
eu neavând nimic la schimb
promit c-am să Te-aştept să vii"
Superbă draga mea Tiză!
Vă doresc o săptămână plină de bucurii!
Îmbrățișări calde!

MAG spunea...

"Tu vei zâmbi sub tainic nimb
şi-mi vei propune veşnicii
eu neavând nimic la schimb
promit c-am să Te-aştept să vii"...ah,imi place!

Speranta spunea...

"Sa stau uitata la taifas
as vrea din ce in ce mai mult
sa uit de timpul scurs pe ceas
sa iti vorbesc sa Te ascult

Tu despre cer sa-mi povestesti
cuvintele sa-ti sorb ades
iar cand la mine ai sa privesti
eu sa confirm ca am inteles"

Superba poezie prin mesajul ei.
Fii binecuvantata,scumpa mea!

Madalin-Emanuel Ciobanu spunea...

furmoasa poezie

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Mulţumesc, draga mea Tiză!

elena marin-alexe spunea...

MAG
Şi mie, Mag. Mulţumiri!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Aceleaşi binecuvântări şi ţie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Madalin-Emanuel Ciobanu
Mulţumesc mult, Mădălin! Te mai aştept, la plimbare.

iri spunea...

Cata frumusete, si sensibilitate!
Sa ai un weekend binecuvantat!

Ionel Mesaroş spunea...

La Mulţi Ani de Mărţişor!

Am intrat azi în luna martie şi cred că simţim cu toţii că iarna nu mai are putere sau cel puţin nu va mai avea puterea pe care o avea la sfârşit de ianuarie.

Vine primăvara! Vă doresc un anotimp în care totul revine la viaţă, plin de împliniri şi vă daruiesc cu drag de 1 Martie un tradiţional mărtişor!

Ana Maria spunea...

O primavara frumoasa! Pupici!

elena marin-alexe spunea...

iri
Îmbrăţişări cu arome de primăvară, dragă Iri!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Mulţumesc pentru mărţişor Ionel! Să ai o primăvară frumoasă!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Urări de bine şi o primăvară cu flori în cale să ai, dragă Ana Maria!