marți, 12 martie 2013

Alinare...


Nu-ţi trâmbiţa fericirea
Spre cel ce-l căzut la pământ,
Crede, alungă-i mâhnirea,
Cu milă si miere-n cuvânt.

Alungă impulsul de ceartă
Cu gândul să îl mai loveşti,
Alină, crede şi iartă,
Ai grija la tot ce vorbeşti.

Mai bine te-apleacă spre el
Şi-i curăţă rana de spini,
Ridică-l din valul mişel
Alege cu el să te-nchini.

Spune-i că Isus iubeşte,
Că mâinile Lui l-au creat,
Sângele-I sfânt mai albeşte,
mai spală de orice păcat.

Apoi dacă vrei să-l ajuti
Arată-i şi calea spre rai,
Speranţa ce-adună pe mulţi,
Puterea în suflet să-i dai.

Ai grijă să nu-l mai răneşti
Cu fapte sau vorbe ce dor,
Pe-aproapele tău de-l iubeşti
Şi drumu-ţi va fi mai uşor.

Elena M . Alexe
 

14 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Un poem-mesaj-îndemn pe care l-am citit la ceas de seară spre noapte cu mare plăcere, scumpă doamnă... Gândurile noastre bune pentru dumneavoastră şi cei dragi...

corina spunea...

Deosebite randuri. Mi-a placut indeosebi ultima strofa.
"Ai grija sa nu-l mai ranesti
Cu fapte sau vorbe ce dor,
Pe-aproapele tau de-l iubesti
Si drumu-ti va fi mai usor".
O noapte lina!!!!!!!!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
MULŢUMIRI, trecute prin suflet, Cristian!
Vă îmbrăţişez cu iubire din IUBIRE şi vă doresc o primăvară binecuvântată din toate punctele de vedere, dragii mei!

elena marin-alexe spunea...

corina
Cu EL, IUBIREA, la braţ, drumul ne este fără obstacole.
O primăvară binecuvântată, Cori, dragă!

*ELENA* spunea...

Frumoase versuri draga mea Tiză!
Vă mulțumesc de vizită și mesaje,
cred că am o problemă cu laptopul,
nu îmi afișează lista de postări!
Vă doresc o zi minunată și o primăvară
cât mai frumoasă!
Vă îmbrățișez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Se mai întâmplă :) Mulţumesc pentru popas, tizo dragă!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Pe drumul intunecos trecea un om milos
Samaritean cu suflet bland
Vazandu-l chinuit pe omul ranit langa el s-a orpit
Pe rana sangerand a pus balsam si vin
L-a dus la han pea sin
Platind in locul lui sa fie ingrijit pana la venirea lui

O Samaritean iubit pe mine m-ai gasit
O Samaritean milos esti Tu Isus Hristos
O Samaritean iubit pe mine m-ai gasit
O Samaritean milos esti Tu Isus Hristos


Imbratisari calde din Tm

Speranta spunea...


"Alunga impulsul de cearta
Cu gandul sa il mai lovesti,
Alina,crede si iarta,
Ai grija la tot ce vorbesti.

Mai bine te-apleaca spre el
Si-i curata rana de spini ,
Ridica-l din valul misel
Alege cu el sa te-nchini."

Foarte frumoase versuri!Am citit cu placere si ma gandesc mai mult la ele...

Fii binecuvantata draga mea !

Geanina Lisandru spunea...

Topişi tot dorul în acest poem, draga mea. Dor, durere, tristeţe, însingurare, iubire.
Viaţa este condimentată, diversificată, simplă şi complicată în acelaşi timp. Frumuseţea ei vine din simplitate.

Mi-a plăcut pentru mesaj şi valul de cuvinte penetrante.

Te îmbrăţişăm cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Împărtăşesc cu tine îmbrăţişările sfinte, draga mea, Monna şi mulţumesc pentru trecerea pe aici.
Imaginea Samariteanului milos ar trebui să fie pecete pe inima noastră...

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Fii şi tu binecuvântată, dragă Speranţa!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
Da, viaţa este diversificată, dar simplitatea ei este pecetluită de adevărata frumuseţe şi este bine asimilată de suflet, draga mea, dragă!
Vă îmbrăţişez cu mare, mare drag!

Marta spunea...

Pe aproapele tau de-l iubest...O mare porunca dar care aduce bucurie

elena marin-alexe spunea...

Marta
Este,cred,cea mai frumoasă poruncă. Mulţumesc draga mea!