luni, 18 noiembrie 2013

Scrisoare deschisă



De o vreme, cineva din zona Tecuci încearcă să-mi spargă contul Google.Sunt profund uimită, dar şi măgulită oarecum şi-mi spun: uite ce importantă am devenit!!!
Ce pot crede despre tine, persoana care te străduieşti să  intri fraudulos pe contul meu? Chiar dacă ai fi reuşit tot nu înţeleg la ce ţi-ar folosi? Prietenii mei din virtual mă cunosc oarecum, îmi cunosc stilul, părerile, limbajul, aşa că orice fals ar fi descoperit repede.
Eu am 61 de ani şi demnitatea de a fi doar eu. Scriu pe blog din 2008 şi am curajul să-mi pun numele chezaş. Cu siguranţă că tu cel sau cea care te pretezi la asemenea furt eşti un NIMIC, o persoană NEPUTINCIOASĂ, plin(ă) de INVIDIE...Dacă ai avea o fărâmă de respect pentru tine, ai veni cu un mesaj şi mi-ai spune clar de vrei, sau cu ce te-am supărat. Dar nu ai.
Eşti un 0.
Aş putea să-ţi spun multe dar nu meriţi nici un strop de atenţie. După discuţia cu reprezentanţii Google m-am liniştit. În curând vei avea surprize NEPLĂCUTE după merit.

Esti demn (ă) de MILĂ...
elena marin alexe

12 comentarii:

Andreea Nacu spunea...

Buna!
Te invit pe blogul meu " Rasarit de soare ". Usa mea este mereu deschisa pentru cititorii mei!
Te astept!

disa spunea...

Multe gunoaie pe lumea asta, Elena...

Monna Tabita ALBU (Novacescu) spunea...

Sunt uimita, draga mea....
Cu ce scop..nu pricep...!!!
Domnul sa se indure de el(ea) si sail pocaiasca.
Multe imbratisari draga mea

elena marin-alexe spunea...

Andreea
Mulţumesc pentru invitaţie. Am intrat, am văzut.Succes!

elena marin-alexe spunea...

Disa
Prea multe...

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita ALBU (Novacescu)
Nici eu nu pricep motivul, dar bănuiesc...
Răul capătă teren.

Cristake spunea...

Aceeasi marlanie expandata in zeama de anonimat, ca prin multe alte cotloane ale web-ului asta. Nici o diferenta intre astfel de imbecili si cei ce trimiteau anonime si sesizari la securitate. Nici o deosebire fata de cei care te "perie" pe fata si te sapa pe la spate. Taman genul de marleti care, nefiind capabili sa aiba o femeie, prin lipsa unei calitati oarecare, fluiera si striga porcarii pe strada dupa "gagici".
Ai facut armata la ghe-a-zeu, ba sobolanule!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Sunt dezolată...de asemenea specimene...Da ce pot să fac decât să ignor?

Dumitru K. Negoita spunea...

Astăzi, venind în viteză pe "...la plimbare", am rămas destul de şocat de ce vi se întâmplă! Aş dori să vă ajut dar, nu ştiu ce să fac, chiar dacă am trecut printr-o situaţie de acest gen... Tot ce pot să vă spun, vă sunt alături şi, mă bucur că aţi ştiut să vă apăraţi de Mărăcini, anunţând unde trebuie.
Vă doresc reuşită şi, ploi de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Mulţumesc pentru susţinete d-le Negoiţă! Cam mulţi mărăcini aici în virtual, ca şi în viaţă...

corina spunea...

Vin de pe o alta pagina unde am aflat acelasi lucru ca si aici:((

elena marin-alexe spunea...

corina
Nu mă bucur sa aud asta...Asta este lumea noastră...