vineri, 13 decembrie 2013

Memento


Bat clopotele iernii la margine de sat,
Ninsoarea , gerul, vântul, se agită ne-ncetat.

La geamuri flori de gheaţă deschid corole reci,
In jurul sobei calde, mult timp ai să petreci.

Îţi vei aduce aminte de iarbă şi de flori,
Când vei privi afară cuprinsă de fiori.

Îţi va fi dor de vişin, de soare şi cărări,
De apusurile aprinse ce adormeau pe zări.

Pe la ferestre viscol, prin suflet încă toamnă,
 
Vei sta cu-n ceai în faţă, vei scrie versuri doamnă!

elena marin alexe

14 comentarii:

*ELENA* spunea...

Pe la ferestre viscol, prin suflet încă toamnă,
Vei sta cu-n ceai în faţă, vei scrie versuri doamnă!
Foarte frumoase versurile sumpa
mea Tiză!
La mine este încă toamnă!
Vă doresc un weekend cât mai frumos!
Vă pup și îmbrățișez cu drag!

tasha spunea...

Mi-a fost dor e poezia ta Elena. Sa ai parte de sarbatori pline de bucurie, de frumos si mult bine!

Maria spunea...

Să aveţi inspiraţie şi să ne delectaţi întreagă iarnă, stimată doamnă. Toate gândurile bune !

Sandra Veneziani spunea...

Olá, vim visitar teu cantinho e te oferecer: os cartões: de Natal e de 700 seguidores.Te agradecer por fazer parte da minha lista de amigos.
Com o meu toque de carinho e amizade-San

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Şi acum este tot toamnă....căci zăpada s-a poticnit pe drum, tizo dragă!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Mulţumiri de suflet pentru popas draga mea. Şi mie mi-a fost dor.

elena marin-alexe spunea...

Maria
Să dea Domnul, Maria dragă.Cu prietenie, urări de bine!

elena marin-alexe spunea...

Sandra Veneziani
Gracias! God bless, amiga!

Ana Maria spunea...

Superba poezie doamna! Imbratisari multe!

nakudo spunea...

Îţi vei aduce aminte de iarbă şi de flori,
Când vei privi afară cuprinsă de fiori.

Îţi va fi dor de vişin, de soare şi cărări,
De apusurile aprinse ce adormeau pe zări.nu am ce adauga..doar simt maxim tot ce traiti real...e realitatea omului ce santeti in aceste versuri...iubire maxima pleaca spre dumneavoastra.

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Mulţumesc pentru poposire şi la rândul meu returnez îmbrăţişările cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Te cuprind în gândurile mele şi rugile mele, draga mea :)

Costea spunea...

Merge și un vin roșu cu zahăr. :)

elena marin-alexe spunea...

Costea
Nuuu, vinul tulbură mintea...Mai bine cu o cafea bună care ascute mintea :)