miercuri, 18 decembrie 2013

Ziarul de pe Net



 De la începutul lunii Decembrie colaborez cu Ziarul de pe net. Vreau să împărtăşesc cu voi, prietenii mei,  această bucurie, aşa că vă invit să poposiţi  aici pe banca sufletului meu. Vă mulţumesc celor care mă urmăriţi încă. Tuturor vă urez Sărbători fericite şi anul care vine să vă aducă realizări pe toate planurile dar cu binecuvântarea lui Dumnezeu.

http://www.ziaruldepenet.ro/2013/12/03/o-noua-colaborare-zdpn-scriitoarea-elena-marin-alexe/
http://www.ziaruldepenet.ro/2013/12/03/intoarcerea/
http://www.ziaruldepenet.ro/2013/12/18/ragaz-poetic-graiul-colindelor/


elena marin alexe 2013




8 comentarii:

Monna Tabita Albu (Novacescu) spunea...

Draga mea Elena, ma bucur ca poti si ai ocazia sa Il marturisesti pe Dumnezeu prin tot ceea ce faci.
Nu este nimic intamplator...!
Domnul sa iti de calauzire in tot ce faci si El sa iti daruiasca atat tie, cat si familiei tale bucuria ingerilor si a pastorilor din Betleem, pace si multa sanatate.
Te imbratisez cu drag, surioara mea...

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Albu (Novacescu)
Şi eu cred că nimic nu este întâmplător...
Şi eu îţi doresc bucurii în sărbători prin prezenţa Lui. Calde îmbrăţişări!

Cristake spunea...

Sa fie intr-un ceas bun!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Să dea Domnul.Cu mulţumiri, ieşeanule. Te aştept cu colindul... :) cu Ştefy.

nakudo spunea...

economisim..si venim...la cat de multe realizari draga mama ..spirituala si totala...ma mobilizez si cu prietena mea,bolnava..Domnul e Mare....poate face copii...va sun,iubesc si colindam clar...

Rodica Botan spunea...

Un Craciun minunat iti doresc alaturi de cei pe care ii iubesti . Domnul Isus sa va fie cadoul cel mai pretios!!!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Dumnezeu să-ţi dea bucuria sărbătorii în suflet, fată verde :) Aici eşti binevenită oricând.

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
El este într-adevăr farul cel mai minunat. Multe bucurii, să ai Rodica, dragă în aceste sărbători!