sâmbătă, 18 ianuarie 2014

A mai trecut

 
A mai trecut un an prin mine
Şi s-a pierdut în amintiri
Lăsându-mi doar trecute zile
Şi prea puţine împliniri

Ce multe ierni mi-au fost părtaşe
La bucurii sau întristări
Dar asta parcă-i mai săracă
Fără zăpadă pe cărări

Durerile le port în suflet
Printre tăcute rugăciuni
Doar crucea Ta îmi ia povara
Apoi o leapădă-n genuni

La ceas de seară gându-mi zboară
În paşi de dans neobosit
Prin faţa ochilor viaţa-mi
Se împleteşte liniştit

Căci Ochiul Tău veghează Doamne
Din veşnicii asupra mea
Pe braţul Tău mă culc adesea
Torni linişte în viaţa mea

În inimă mi-ai scris Iubire
Să port pe veci sigiliul Tău
Câţi ani m-or perinda în lume
Mă îzbăveşte de cel rău

În jurul meu s-aşterne noaptea
Iar eu tânjesc să urc să zbor
Aş vrea s-alerg şi printre stele
Să-Ţi împletesc poem de dor

Înveşmântată-n văl de aur
Văd luna ce se-agaţă-n ram
O mângâi din priviri şi-ndată
Adorm cu ochii prinşi pe geam
 
Elena Marin Alexe

12 comentarii:

Ana Maria spunea...

La multi ani!!!

*ELENA* spunea...

”A mai trecut un an prin mine
Şi s-a pierdut în amintiri
Lăsându-mi doar trecute zile
Şi prea puţine împliniri

Ce multe ierni mi-au fost părtaşe
La bucurii sau întristări
Dar asta parcă-i mai săracă
Fără zăpadă pe cărări”
Foarte frumoasă poezia,draga mea Tiză!
Să aveți un weekend plin de bucurii!
Vă îmbrățișez cu mult drag!

corina spunea...

Elena deosebite randuri!!!
O zi minunata!

Maria spunea...

Va imbratisez cu drag si va doresc sa fiti sanatoasa si fericita ! LA MULTI ANI !

Speranta spunea...

"Caci Ochiul Tau vegheaza Doamne
Din vesnicii asupra mea
Pe bratul Tau ma culc adesea
Torni liniste in viata mea

In inima mi-ai scris Iubire
Sa port pe veci sigiliul Tau
Cati ani m-or perinda in lume
Ma izbaveste de cel rau

Foarte frumoase versuri.
Cu mare drag te imbratisez!

"doresc ca toate lucrurile tale sa-ti mearga bine ,si sanatatea
ta sa sporeasca tot asa cum sporeste sufletul tau."

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
La fel, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Elena
Toate gândurile bune, cu senin, din Vrancea, dragă tizo!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mulţumiri, Corina, dragă!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Fii binecuvântată, Maria! Îmbrăţpşări!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Mii de mulţumiri pentru frumoasele urări, dragă Speranţa.

corina spunea...

Elena, a fost ziua ta? Vad urarile dar parca eu stiam ceva de vara, sau stiu eu gresit.
Si daca esti din prima decada a lui ianuarie eu sunt a doua a lui decembrie deci peundeva ne asemanam cel putin la fire...
Iti doresc muuuulti ani frumosi alaturi de Domnul si numai in El!!!

elena marin-alexe spunea...

corina
Nu, nu a fost ziua mea.Eu sunt născută în August.
Mulţi ani frumoşi cu bucuria mântuirii şi ţie draga mea!