marți, 15 aprilie 2014

Săptămâna patimilor


Spre alte timpuri gându-mi zboară
Prin veacuri care au apus,
Spre Cel ce-a trebuit să moară
În locul meu, Domnul Isus.

El a venit din veşnicie,
Din măreţia cerului,
Să-şi lase sângele pe glie
De dragul meu, al omului.

Încet se ţese giulgiul morţii
Peste pământul secetos
Şi plânge Domnitorul vieţii
De mila celui păcătos.

Dinspre Golgota se aude
Un murmur viu neostoit,
Se-adună gloatele zălude
La poala muntelui zdrobit.

Şi curge sângele şiroaie,
Cerul se frânge pe Calvar,
Dar omul tot nu se înmoaie,
Iar Domnul plânge cu amar.

Într-un târziu cununi de jale
Îmbracă muntele iubit,
Iar gloatele coboară-n vale,
Isus rămâne părăsit.

Natura-ntreagă cu suspine
De groaza s-a cutremurat,
S-au adunat nori pe coline
Să plângă Marele -mpărat.

Chiar păsările şi-au stins cântul
Când oamenii L-au răstignit,
S-a tulburat intens pământul
Când pe Golgota a murit.

Dar în războiul cu satana
Dragostea Lui a triumfat,
A treia zi învinsă-i moartea,
Hristos din morţi a înviat!

De-atunci clepsidra cerne timpul,
Scripturile se împlinesc,
Isus e viu şi-n cer aşteaptă
Pe toţi acei ce îl iubesc. 



12 comentarii:

*ELENA* spunea...


Dinspre Golgota se aude
Un murmur viu neostoit,
Se-adună gloatele zălude
La poala muntelui zdrobit.

Şi curge sângele şiroaie,
Cerul se frânge pe Calvar,
Dar omul tot nu se înmoaie,
Iar Domnul plânge cu amar.

Un poem deosebit de frumos în această săptămână a patimilor
draga mea Tiză!
Vă doresc o săptămână luminată!
Vă pup cu mare drag!

corina spunea...

O saptamana lina, iar la Inviere cu bucurii!!!!
Superba poezia!!!
" El a venit din vesnicie,
Din maretia cerului,
Sa-si lase sangele pe glie
De dragul meu,a omului."

Cristake spunea...

Frumoase versuri - si binevenite. Multam'!

Cristake

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
O săptămână cu LUMINĂ ŞI BUCURIE ÎN SUFLET şi ţie dragă tizo!

elena marin-alexe spunea...

corina
Sărbători fericite, Cori!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Pace şi bucurii de sărbătorile Învierii, dragă ieşeanule!

nakudo spunea...

cercetare aduc aceste versuri.si daca ,,isca"cercetare in cei ce o citesc.atunci si-a implinit scopul aceasta profunda poezie.

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Te-am sunat şiai avut tel...închis...
Sper că eşti bine, draga mea!

nakudo spunea...

da,saru mana,a fost inchis ca de sarbatori tot am participat la slujbe pana a inceput sa deraieze popimea cu instigare la discriminare etc,secte..stiti si dv,plus activitati de voluntariat.va sun astazi.va pup

elena marin-alexe spunea...

nakudo
De ce nu mă mir?

nakudo spunea...

ca stiti prea multe.ha-ha.am scos limba.va pup

elena marin-alexe spunea...

nakudo
:) ha ha ha