luni, 28 aprilie 2014

Visul sufletului


E ploaia ursuză de-mi plânge privirea,
pe filele vechi surâde iubirea,
am crucea în mine, mă doare apusul,
citesc printre rânduri să aflu răspunsul.

Tristeţea-i la uşă, încearcă să bată,
pe haina cea albă hlizeşte o pată,
n-am apă destulă, dar plouă afară
şi uşa-i deschisă, o spăl până-n seară.

Cu palmele ude, murate de ploaie,
mă-ntorc amorţită la mine-n odaie,
tăcerea-i stăpână, doar cartea vorbeşte,
Ei, hai, - Nu te teme, Isus te iubeşte!

- Priveşte spre ceruri, căci norul dispare,
azi plouă în suflet, iar mâine e soare,
ţi-s braţele slabe şi inima frântă,
dar sufletu-n taină se roagă şi cântă.

Mai dau înc-o filă din cartea străveche
şi-un murmur de slavă, suav, nepereche,
mă-nvăluie-n noapte, din somn mă trezeşte,
şoptesc printre lacrimi: Ce mult mă iubeşte!


10 comentarii:

*ELENA* spunea...

- Priveşte spre ceruri, căci norul dispare,
azi plouă în suflet, iar mâine e soare,
ţi-s braţele slabe şi inima frântă,
dar sufletu-n taină se roagă şi cântă.

Mai dau înc-o filă din cartea străveche
şi-un murmur de slavă, suav, nepereche,
mă-nvăluie-n noapte, din somn mă trezeşte,
şoptesc printre lacrimi: Ce mult mă iubeşte!
Superbă poezie draga mea Tiză!
O seară minunată vă doresc!
Vă îmbrățișez și pup cu drag!

nakudo spunea...

pe haina cea albă hlizeşte o pată,
n-am apă destulă, dar plouă afară
şi uşa-i deschisă, o spăl până-n seară.mesajul ascuns in spatele acestor cuvinte metafora dezvaluie introspectia zilnica.va imbratisez verde maxim.

Carl spunea...

Hi friend,.How are you these days?

elena marin-alexe spunea...

Elena
Cu mare drag, mulţumesc şi îmbrăţişări, Tizo dragă!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Of, fată verde, plină de lumină...PUP.

elena marin-alexe spunea...

Carl
Nice surprise, you did ... Carl, my friend. Thank you, sometimes better, sometimes worse, but life goes on.

Johann Moldovan spunea...

Ce mult ne iubeste!...

Johann Moldovan spunea...

Omul...singurul martor al existentei lui...

elena marin-alexe spunea...

Johann Moldovan
Cu o Dragoste desăvârşită...

elena marin-alexe spunea...

Johann Moldovan
Nu chiar singurul, căci ochiul LUI veghează :)