vineri, 30 mai 2014

Hai la plimbare, prieteni!


 Haideţi cu mine la plimbare...prin zilele acestei primăveri, căci mersul pe bicicletă nu se uită niciodată!


Această primăvară ne-a adus splendoare de pomi înfloriţi....şi verde crud.



sărbătoarea Mirukăi şi Paştele s-au împletit armonios în familie





 Iubirea noastră...

 Parada modei ...în ghetele prea mari ...dar şi împodobitul cu flori sunt pe placul nostru ...


 
Îmbrăcate cu ii înflorate, căci - Ne place şi folclorul, pentru-că face parte din sufletul neamului nostru românesc, nu-i aşa?


Şi un moment de shooting foto...cu cel mai tânăr fotograf din familie...


Ei, cred că v-a plăcut plimbarea...aşa că vă mai aşteptăm. Până atunci vă spunem. La revedere, prieteni!

elena marin alexe

16 comentarii:

*ELENA* spunea...

Wow ce frumoși sunteți cu toți,
o familie superbă!
Să vă trăiască nepoții
scumpa mea Tiză!
Un weekend cât mai plăcut vă doresc!
Vă pup cu mare drag!

Maria spunea...

Virtual, am facut o plimbare cu bicicleta dumneavoastra. Fizic, n-am mai facut-o din copilarie. Mi-ati infrumusetat finalul acestei zile. Multumesc ! Sa va bucurati de minunata familie si sa fiti sanatosi ! Toate gandurile bune !

Monna spunea...

Superb Elena! Sunteti o familie binecuvantata. Ii spun si eu Mirukai, sanatate si multi ani binecuvantati de la Domnul.
Apropo, de ceva vreme ma bate gandul sa ma duc sa imi iau si eu o bicicleta...cine stie poate ca vazandu-te pe tine acum, mi-ai dat un imbold mai mare. Imbratisari din Timisoara

nakudo spunea...

Amu,eu din fotografii recunosc multe si pe multi,copiii,sotul,nepotii,frumusetea unei familii luminoase si calde da'nu stiu cine-o fi pustoaica ceea copilaroasa de pe bicicleta...ha.ha...dupa fotografiile din iarna la sanius aceste clipe pastrate arata ca inca traiti maxim frumusetea inocentei.va imbratisez.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Da, suntem o familie mare şi avem multe momente frumoase împreună. Mulţumesc, mult, Tizo, dragă!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Dragă Maria să ştii că fizic nu am mai mers cu bicicleta de peste 30 ani...până acum câteva zile, dar nu am uitat :)

elena marin-alexe spunea...

Monna
Monna dragă eu cred că mersul pe bicicletă chiar nu se uită niciodată! Mulţumiri pentru urări!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Iaca...am făcut-o şi eu după mai mult de 30 ani...ce mai am comis-o :) m-a provocat fiul meu şi..iaca rezultatul.Ce mai, se vede că undeva este lipsă o rotiţă...ori poate e vro una plus..ha, ha ha...
Da, a fost fain tare...ca-n copilărie!

Cristake spunea...

Doamnă.... mai întâi, felicitări pentru familie, apoi îmi urez bine am revenit pe blogul dv.
Apoi, să iau sistematic.
- Bicicleta - e cumva Tohan? Daca da, felicitari, daca nu - nu! (Sic!)Nu disting din poză.
- Fântâna arteziană - vă invidiez pentru ea, mereu. Cu riscul de a mă repeta, totuşi - că mai uit şi eu, ca omul - am văzut acelaşi model de fântână undeva prin Fălticeni, poate pe lângă gară? Ăsta o fi motivul inspiraţional şi existenţial al ei în curtea dv? Iarăşi, felicitări.
- Bluza aia tip ie e de mare efect. Nu obuşnuiesc să comentez la haine, mai ales femeieşti, decât dacă am de criticat la modul negativ :D Dar de dragul corectitudinii, mai scap şi o apreciere.

În încheiere, ţin să vă reamintesc că şi la oraş doamnele şi domnişoarele are biciclete, ba chiar de apartament. Totuşi am înţeles că sunt neinteresanet, deoarece nu au dinam, nu sare lanţul, nu există riscul hârtoapelor (ce e viaţa fără risc?) ş.a.m.d.

nakudo spunea...

cred ca-s vro' multe rotite in plus si merg unse...ha-ha..va pup

Ana Maria spunea...

Superba plimbarea si o familie la fel de Superba!!!!! Sa iti traiasca, sa te bucuri de ei, Dumnezeu ti-a dat si te-a inzestrat cu multe, si asta e cel mai important! Te pup si te imbratisez cu mult drag! Si la cat mai multa miscare :)

corina spunea...

O incantare sa tot privesti!
Ce frumosi sunteti cu totii!
Mi-a placut plimbarea cu bicicleta!!!!!!!!!:)

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Ha ..ha ..ha..ce m-au amuzat remarcile tale, ieşeanule, dragă!
Habar nu am ce marcă are bicicleta :)...
Te îmbrăţişez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Hi hi...cred că şi plusul de rotiţe face rău, la telect...nu? Ha ha.

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Păstrez la suflet urările tale, draga mea, cu mulţumiri!

elena marin-alexe spunea...

corina
Nu strică, aşa din când în când..măcar pentru amuzament sau testare, dragă Cori!