luni, 12 mai 2014

Reacţii...Eurovision

Nu pot rămâne indiferentă.
Aşa sunt eu...uneori mai 'grea de cap', neînţelegând  ca ceva normal faptul că acest... thomas neuwirth...adoră să fie luat drept femeie, însă îşi lasă barbă şi adoptă un nume caraghios, ori corespunzător statutului său de travestit : Conchita Wurst .Presa toată s-a dezlănţuit în dezbateri, dar tot nu am priceput mecanismul uman care a votat... pentru această anomalie umană... 
Nu am nimic contra minorităţilor de orice fel ar fi ele, cât timp acestea nu lezează bunul simţ al semenilor şi demnitatea umană instituită de Dumnezeu. Că a fost mânărie, ori nu rezultatul şochează lumea, care încă se mai agaţă de perceptele sfintei scripturi.

Parcă mi s-a întărit certitudinea că pământul o ia la vale, spre valea morţii, ignorând cu nepăsare percepele unei vieţi curate după voia lui Dumnezeu, Cel care ne-a creeat după chipul şi asemănarea Sa.

Ce indiferenţi au devenit oamenii faţă de imoralitate...acoperind totul sub false nume. democraţie, libertate, toleranţă ( cuvântul ăsta parcă face corp comun cu ...case de toleranţă) Of, Doamne!

Suntem de neoprit - a fost mesajul pentru minoritatea gay din lume. Chiar aşa să fie? Asta vă doriţi oameni buni, pentru viitorul copiilor voştri?

elena marin alexe

12 comentarii:

Cristake spunea...

Daca nu ma insel, a mai fost un caz la Eurovision, cu un travestit sau mai degraba transsexual - Dana International. Care a avut minima decenta, daca se poate vorbi de asa ceva, de a aparea ca femeie sadea - asa cum isi dorea el sa fie.
Eurovisionul e de mult timp (oricum, dupa ABBA, nu a mai 'dat' nimic deosebit) o facatura geo-politica, asa ca acum nu a facut decat sa ajunga pe o culme a porcariilor adunate morman, an dupa an.
Madam Carnat e doar varful unui aisberg, moral daca vreti, care pluteste bine-merci in societatea - ultracivilizata si democrat, nu-i asa? - occidentala.

Ana Maria spunea...

Perfect de acord cu tot ce ai scris! Pacat ca traim vremuri asa tulburi!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Daaa...a fost reprezentanta Israelului. Bine ai denumit-o...l-ai denumit...Cârnaţ. Ce să mai spun...mizeria lumii...

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Vom mai auzi şi vedea vremuri şi mai tulburi lipsite de orice frică de Dumnezeu..Din păcate..dragă Ana Maria.

corina spunea...

Chiar am fost curioasa sa vad reactia oamenilor mai bine zis ma interesa foarte tare reactia tinerilor. si spre bucuria mea am vazut ca si tinerimea a fost dezamagita de data aceasta.Am cautat printre comenturile tinerilor lasate in virtual si sunt destul de sceptici si ei cu astfel de alegere.Semn ca luminita de la capatul tunelului nu s-a chiar stins...
Alegerea sunt sigura ca a facut-o juriul altfel nu se intampla nenorocirea.
O seara faina draga Elena!

elena marin-alexe spunea...

corina
Sunt informaţii că românii din Italia şi Spania l-au votat....

liviu.capitan spunea...

Femeia asta sau tipul...(depinde cum privesti)....vrea sa para femeie, se comporta ca o femeie, canta ca o femeie dar cu barba aia a vrut sa socheze, sa obtina voturi.. deci eurovisionul asta pana la urma ce este? nimic altceva decat un concurs geopolitic bazat pe reciprocitati si resuscitat de ciudatenii! ma intreb daca mai merita ataat interes mai ales ca nici calitatea nu e cine stie ce ridicata....?

Radu spunea...

Elena, cineva din anturajul meu a facut o clasificare cu cele mai bune intentii, fara sa urmareasca imaginile ci numai melodia si mesajul bucatii muzicale, calitatile vocale ale interpretului/ei... La sfarsitul celor 26 de evolutii a pus-o pe dra. Carnat in fruntea listei. Travestitul o fi plin de talent ...Nu stiu ce sa mai zic ! Mie personal,nu mi-a placut. Eu nu pot sa disociez imaginea de restul persoanei.

Dumitru K. Negoita spunea...

A fost şi, din păcate va rămâne multă vreme, pentru mine, o noapte tristă. Văd aproape zilnic prăbuşindu-se adevăratele valori. Văd aproape zilnic agresivitatea unor grupuri care sfidează adevărata istorie şi bunul simţ.Credeam că Europa este cea care vrea şi cunoaşte, cu adevărat binele, dar, m-am înşelat. Însă, că vor ori că nu vor unii, roata se-nvârte! şi va veni vremea când se va arunca la gunoi tot ce este imoral astăzi.
Cu aleasă stimă pentru poziţia dvs. demnă, dna Elena M.A.

elena marin-alexe spunea...

liviu.capitan
DA, ACEST CONCURS NU MAI ESTE ...CE A FOST.Cât despre calitate cred că nu asta se doreşte...Oricum ciudăţenia a lăsat un gust amar...

elena marin-alexe spunea...

Radu
Asta cred şi eu. Eu nu mă por disocia de chip, voce, talent caracter etc.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Da, d-le Negoiţă, dar până va veni tăvălugul lui Dumnezeu, suntem nevoiţi să suportăm duhoarea....