luni, 26 mai 2014

Soră cu risipitorul





Sunt soră cu risipitorul
Pe-ntunecatele cărări.
Sau unde-si cerne apa norul
Prin toate cele patru zări.

Am rătăcit pe cheiuri moarte,
Cu viaţa am făcut negoţ
De dimineaţă până-n noapte,
Am stat alăturea de-un hoţ.

Mi-am cheltuit în van averea
Fără să-mi pese de.al meu trai,
Nesocotindu-I planul, vrerea,
Mi-am murdărit frumosul strai.

M-am afundat în întuneric,
Cu mine am făcut rabat,
Nu mai zăream nimic feeric
Pe meandrele unde-am umblat.

Amarul mi se părea dulce
Şi patima mă-ncovoia,
Durerea nu voia să plece
Căci răul o înlănţuia

De inima-mi cu-n verşunare,
Iar eu simţeam că nu mai pot,
Prea ostenită de-alergare
Mă-mpleticeam într-un complot.

M-ademenea amăgitorul,
Mereu confuză îl urmam,
Cu umbra mă-nsoţeam şi norul,
Nimic în jur nu mai vedeam.

Am irosit comori de suflet,
S-a frânt în mine ce-a fost bun,
Talent, speranţă-n al meu umblet,
Gândeam doar cum să mă răzbun.

Si valul mă purta departe
De viaţă şi de Dumnezeu,
Dar m-a oprit din drum o carte
Şi-am înţeles cine sunt eu, 

Abia când am citit că viaţa
Mi-a mântuit prin sânge sfânt,
Că El  e veşnic dimineaţa
Ce a învins chiar din mormânt.

Am alungat frica de moarte
Când am privit spre Golgota,
Am evadat din lunga noapte
Şi am primit iertarea Sa.

Şi, iată cum mi-a fost răsplata,
Din clipa-n care L-am iubit,
Pe nume m-a strigat chiar Tata,
De-atunci nu ne-am mai despărţit.

elena marin alexe

8 comentarii:

nakudo spunea...

stiind cat este de trait tot ce este scris pot spune doar atat;mi-au dat lacrimile...va imbratisez. Am rătăcit pe cheiuri moarte,
Cu viaţa am făcut negoţ
De dimineaţă până-n noapte,
Am stat alăturea de-un hoţ.

Monna spunea...

Si eu sunt una din surorile risipitorului...!
Frumoase versuri!
Fii binecuvantata, draga mea Elena.

elena marin-alexe spunea...

nakudo
O zi frumoasă şi gânduri bune draga mea, dragă, Ştefy!

elena marin-alexe spunea...

Monna
Mulţumiri pentru popas, Monna! Zi frumoasă!

*ELENA* spunea...

Foarte frumos poemul scumpa meaa Tiză!
Felicitări pentru superbele versuri!
O zi minunată vă doresc!
Pupici și îmbrățișări
din capitală!

corina spunea...

Deosebite randurile!!!
Mi-au mers la suflet!
O imbratisare!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Te pup şi eu , tizo!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mulţumiri, cu drag!