joi, 2 octombrie 2014

Cearcănul nopţii


 În inima mea e-o golgotă de lacrimi,
O zare arzând peste soarele mut.
Mă frâng deseori sub asaltul de gânduri
Şi cad în duelul cu timpul pierdut.

Am aripa frântă, lovită de moarte,
Aş vrea să răscumpăr acum ce-am vândut.
Citesc, să m-aline Cuvântul din carte,
Cu El peste multe-ncercări am trecut.

Durerea din suflet mă ţine în cleşte,
Îmi tremură ochiul stins în orbită,
Când cearcănul nopţii privirea-mi răneşte,
Freamătă răul ascuns în ispită.

Dar ştiu, că de sus, Cineva mă veghează,
Frunzele cad, dar eu rămân undeva,
Nădejdea nu pleacă, mă-ndeamnă: Fii trează!
În noaptea adâncă răsare o stea.

Atunci, dialogul timid se-nfiripă,
Îl rog umilită: Mă scapă Isus!
Iar El îmi răspunde, la preţ de o clipă,
Şi înspre Lumină mă-nalţă mai sus.



10 comentarii:

♥ E LENA ♥ spunea...

”Am aripa frântă, lovită de moarte,
Aş vrea să răscumpăr acum ce-am vândut.
Citesc, să m-aline Cuvântul din carte,
Cu El peste multe-ncercări am trecut.

Durerea din suflet mă ţine în cleşte,
Îmi tremură ochiul stins în orbită,
Când cearcănul nopţii privirea-mi răneşte,
Freamătă răul ascuns în ispită.”
Frumos poem,ca de fiecare dată!
Un sfârșit de săptămână cât mai plăcut draga mea,Tiză vă doresc!
Vă pup cu mare drag!

tasha spunea...

Ca de obicei, gasesc la tine versuri plina de evlavie, respect si pretuire pentru tot ce faci! o imbratisare calda, credinta mi-a redat si mie viata, multumesc Lui ca ma tine pe brate!

Nour spunea...

Astazi din palma ta vor zbura iar cocorii - mai departe ca norii ...

coco spunea...

Multumim de poezie!

corina spunea...

Sublim...

elena marin-alexe spunea...

♥ E LENA ♥
Mă bucură popasul tău, tizo, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Mă bucur să aud asta, draga mea. Ploi de bucurii să ai!

elena marin-alexe spunea...

Nour
Mulţumiri pentru vizită!

elena marin-alexe spunea...

coco
Şi eu mulţumesc pentru vizită şi semn!

elena marin-alexe spunea...

corina
Îmbrăţişări de suflet, dragă Corina!