joi, 20 noiembrie 2014

Priveşte, e toamnă


Priveşte, nucul se dezbracă,
rupându-şi mantia-n fâşii,
mai frânge vântul câte-o cracă
în dimineţile pustii.


E toamnă, câmpul se usucă
şi păsările pleacă-n stol,
un dor de TIne mă apucă,
te rog, trimite-mi azi un sol.

Priveşte, geamu-n care ploaia
loveste astazi nemilos,
tăcută, scap din mână foaia
pe care-am scris un gând frumos.

E toamnă, Doamne, vremea zboară,
eu mă apropii de apus,
nu vreau să-mi moară bucuria,
în mine nu-i nimic ascuns

Priveşte, cum gândul mă leagă
de sferele cerului Tău,
nu-i nimeni să mă înţeleagă
şi lacrima-mi curge pârău.

E toamnă, iar veştile proaste
aruncă.n hăuri pacea mea,
mă-nconjură zile nefaste,
să nu pot, să văd faţa Ta.

Priveşte, la ruga fierbinte
ce-mi spală obrazul în zori,
e greu să fii astăzi părinte,
să-ţi treacă prin suflet fiori.

E toamnă, priveşte spre mine,
uscată-s ca floarea pe câmp,
de vânturi m-ascund doar în Tine,
aştept o fărâmă de timp.

Priveşte, cum inima-mi plânge
de toate problemele lor,
spre ei soare dulce răsfrânge
şi vindecă răni care dor.

E toamnă, la vremea-ncercării,
adună-Ţi tot grâu-n hambar,
deschide larg uşa-ndurării,
întoarce-i la Marele Har.

Priveşte, din ceruri şi iartă,
cu dor Te aştept ca să vii,
de vrei să-mi mai baţi iar la poartă,
pe suflet să-mi cerni bucurii.

elena marin alexe

4 comentarii:

nakudo spunea...

va inteleg perfect durerile si tristetea...si spun doar atat “In munca sa, Danny s-a luptat sa stea departe de dogme, sa faca compromisuri. Nu a reprezentat o tara sau un steag, ci doar a urmarit adevarul. A fost cel ce a tinut o oglinda si a fortat oamenii sa se uite in ea. Care are o alta cale mai buna de a respecta lumea?” (Mariane Pearl)-Speranta moare ultima,va pup.

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Speranţa este viaţă! Te înbrăţişez cu mare, mare drag, fată verde!

♥ E LENA ♥ spunea...

E toamnă, priveşte spre mine,
uscată-s ca floarea pe câmp,
de vânturi m-ascund doar în Tine,
aştept o fărâmă de timp.

Priveşte, cum inima-mi plânge
de toate problemele lor,
spre ei soare dulce răsfrânge
şi vindecă răni care dor.
Frumos poem,ca de fiecare dată
draga mea Tiză!
Vă doresc o seară frumoasă și caldă!
Vă pup cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Elena
Cu drag de tine, un MULŢUMESC!