luni, 29 decembrie 2014

De-o viaţă de om




De-o viaţă de om, m-adun în cuvinte
cu suflet deschis, merg tot înainte.

Deşi nu-mi doresc, observ la tot pasul
minciuna, urzind, nu-i tremură glasul.

Necazuri pe rând vor să mă doboare,
ascund viclenii, întunecă soare.

Pe-un colţ de pământ mă vreau în  Lumină,
dar umbre apar, în noaptea senină.

Toţi anii pierduţi prin mine aleargă,
cuvintele vii ar vrea să le şteargă.

Îmi pun baricade la geamuri, la uşi
când ura mocneşte, cu ochii ascunşi


Şi ipocrizia loveste mai rău,
c-aproape mă-mpinge la margini de hău.

Alături îl am doar pe omul iubit,
ce-ades mă alină, cu glas potolit.


Chiar dac-au trecut ani mulţi peste mine,
am fost amândoi la greu şi la bine.

Dar timpul se scurge si când ne e greu,
se-adună şi grijuri în sufletul meu.


Când simt că cedez, mă plec iar în rugă,
-Tu, Doamne, cobori şi frica-mi alungă

În braţele Tale speranţele cresc,
zâmbind printre lacrimi, îţi spun, Te iubesc!

elena marin alexe

12 comentarii:

corina spunea...

Sublime cuvintele...
Zile cu binecuvantari draga Elena!!!!!

Maria spunea...

Toate gandurile bune si urari de sanatate si impliniri ! LA MULTI ANI !

elena marin-alexe spunea...

corina
LA MULŢI ANI şi bucurii, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Împart urările cu tine, dragă Maria, LA MULŢI ANI!

Mai exista o sansa spunea...

Anii trec, dar ceea ce lasam in urma noastra ramane vesnic.Noi ne straduim sa semanam, dar vine Unul dupa noi care face sa rasara samanata.
Iti doresc un an plin de roada sa ai, iar versurile tale izvorate din suflet sa atinga inimile celor care nu-L cunosc pe Creator.
La multi ani draga mea, si multumesc de urarile tale.
Te imbratisez cu drag, Elena!

Ana Maria spunea...

La multi ani! Te pup!

♥ E LENA ♥ spunea...

LA MULȚI ANI,SCUMPA MEA TIZĂ!
UN AN NOU FERICIT,CU MULTE BUCURII,SĂNĂTATE,
FERICIRE ȘI TOT CE VĂ DORIȚI SĂ SE ÎMPLINEASCĂ!
VĂ PUP ȘI ÎMBRĂȚIȘEZ CU DRAG!

elena marin-alexe spunea...

Mai exista o sansa
TOT ce primesc de la EL dau mai departe.Fii binecuvântată, Monna, dragă!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Fii binecuvântată, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

♥ E LENA ♥
Ai un loc special în inima mea, tizo, dragă!

April spunea...

Frumoase cuvintele asternute in calea vietii. Nu se duc in zadar anii, trec peste noi, insa raman si urme ale trecerii ce vor fi apreciate peste timp...de cei ce au ochii si sufletul deschis.
O seara minunata, draga Elena!

elena marin-alexe spunea...

April
Pline de esenţă, cuvintele tale se pliază pe versurile mele. Mulţumesc de popas, April, draga mea!