marți, 20 ianuarie 2015

E IARNĂ DOAMNE



Motto- Când ne cuprinde întristarea
           E iarnă Doamne printre noi
           Si batem palma cu blazarea
           Deşi vedem că suntem goi


E iarnă Doamne, când tristeţea
Se aciuieşte-n gândul meu,
Eu caut şi găsesc justeţea
Numai în Tine, Domnul meu.

E iarnă Doamne, cerul tace,
Iar anii mei ca fumul pier,
Însă nădejdea aripi face
În rugaciune catre cer.

E iarnă Doamne, ziua scade,
Iar nopţile sunt tot mai lungi,
Iubirea Ta în mine arde,
Căci Tu mă chemi, nu ma alungi.

E iarnă Doamne, Eşti viaţa,
Eu doar un bulgăre de lut,
Tu m-ai ales din veşnicie
Şi cu Lumină m-ai umplut.

E iarnă Doamne si cuvântul
A-ncremenit şi n-are rost,
Cât timp va exista pământul
Tu eşti Isuse, eu am fost...
 elena marin alexe

10 comentarii:

♥ E LENA ♥ spunea...

”E iarnă Doamne, cerul tace,
Iar anii mei ca fumul pier,
Însă nădejdea aripi face
În rugaciune catre cer.

E iarnă Doamne, ziua scade,
Iar nopţile sunt tot mai lungi,
Iubirea Ta în mine arde,
Căci Tu mă chemi, nu ma alungi.”
Doamne, ce poem frumos draga mea ,Tiză!
O zi frumoasă vă doresc!
Vă pup și îmbrățișez cu mare drag!

INCERTITUDINI spunea...

„E iarnă Doamne, Eşti viaţa,
Eu doar un bulgăre de lut,„


efemera, dar frumoasa, noastră noastră trecere..

Ana Maria spunea...

Frumoasa poezie! E Iarna acum, dar vine si primavara ;) Salutari de la Bucuresti!

Zenna spunea...

Cât de frumos și de profund...
Îmi plac foarte mult aceste versuri!

elena marin-alexe spunea...

♥ E LENA ♥
Mă bucur că ţi-a plăcut popasul prin poezia mea, dragă Tizo! Seară frumoasă îţi doresc, de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

INCERTITUDINI
Aşa este, frumoasă şi preţioasă!
Mulţumesc de trecere.
Cu preţuire.

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Te pup cu mare drag, Ana Maria!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Mă bucură popasul tău, aici la poala sufletului meu, Zenna dragă!
O seară cu senin să ai, draga mea.

C.L.M. spunea...

Sunteti talentata! Sar'na de vizita! Va pup si va imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

C.L.M.
Te îmbrăţişez şi eu cu tot alaiul fulgilor diafani :)