luni, 27 aprilie 2015

Moment de Aprilie



Cu flori de cireş alb pe umeri,
Îmi iese primăvara-n cale
Prin susur blând plânge izvorul,
De se-nfioară -ntreaga vale.

Las gândul să zburde în voie,
Abia de păşesc pe cărare,
Mă simt alintată de triluri,
În inimă port sărbătoare
.
În juru-mi miresmele fine,
Mă-ncântă, mi-alină tristeţea,
Viaţa-i frumoasă, femeie,
Nu sta şi pândi bătrâneţea.

N-ai fire cărunte în plete,
Sunt flori de cireş alb, căzute,
Ridică-ţi privirea spre ceruri,
Nu ţine nori negri pe frunte.

Când vântul îţi bate în cale,
Iar tihna se-ascunde sub pleoape,
Înalţă un gând, ca o rugă,
Şi cheamă tot cerul aproape...

elena marin alexe

6 comentarii:

Mai exista o sansa spunea...

Elena draga mea, o primavara binecuvantata de TATA!
Calde imbratisari si ganduri de pace si iubire iti doresc din suflet!

♥ E LENA ♥ spunea...

”Cu flori de cireş alb pe umeri,
Îmi iese primăvara-n cale
Prin susur blând plânge izvorul,
De se-nfioară -ntreaga vale.

Las gândul să zburde în voie,
Abia de păşesc pe cărare,
Mă simt alintată de triluri,
În inimă port sărbătoare”
Superb poemul,ca de fiecare dată
ne încântați cu superbele versuri!
Să aveți o săptămână minunată!
Vă pup draga mea,Tiză!

Loredana spunea...

Ce versuri superbe! Primele sunt atat de plastice... Eu le-as pune in orice manual.

elena marin-alexe spunea...

Mai exista o sansa

Urarile tale mi/au mers la inima. Fii binecuvantata, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

♥ E LENA ♥
Multumesc, tizo draga, Ganduri bune de la Vrancea si imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Loredana
Ma bucura aprecierile tale si ma onoreaza, draga mea Loredana!