sâmbătă, 9 mai 2015

Aş vrea să scriu


De drag de Tine-aș vrea să scriu
În dorul meu nespus,
Cu cer, cu apă, cu pământ,
De patria de sus.


De aș putea, pe nori de cer
Ți-aș condeia poem,
Să afle toți că Te aștept,
Isuse și Te chem.


Din val de mare-aș împleti
Albastre diademe,
Și fruntea Ți-aș împodobi
Cu-a inimii poeme.


Pe munții cei înalți de-aș sta
Să scriu pe iarba crudă,
Alese gânduri, un eseu,
Ce sufletu-mi inundă.


Ți-aș scrie și pe stele, mii
Poeme de iubire,
Să strălucească-n nopți târzii,
Cununi de nemurire.


elena marin alexe

4 comentarii:

♥ E LENA ♥ spunea...

”De aș putea, pe nori de cer
Ți-aș condeia poem,
Să afle toți că Te aștept,
Isuse și Te chem.

Din val de mare-aș împleti
Albastre diademe,
Și fruntea Ți-aș împodobi
Cu-a inimii poeme.”
Un poem superb,mulțumesc Tizo!
O duminică frumoasă și plină
de bucurii vă doresc!
O îmbrățișare mare de la mine!

Loredana spunea...

Deosebit!
Cu cata usurinta curg versurile. Nimic nu e fortat, totul e firesc si lin! Imi place mult poezia!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
MULŢUMESC, draga mea tiză, cu tot sufletul!

elena marin-alexe spunea...

Loredana
Mă bucură aprecierea ta şi faptul că ţi-a plăcut. O seară bună, draga mea!