luni, 31 august 2015

Aniversare 63

Acum câteva zile,  am mai dat o filă în cartea vieţii mele. Mi-au fost aproape copiii de la Cluj, Lidia şi Sergiu Posteucă, cu nepoţeii, Alexandra, Emi şi Andreea, Simona şi Vlad Oneţ au venit şi ei din Bucureşti, iar lor li s-a adăugat Fiul meu Robert Alexe cu soţia Mary şi nepoţeii, Robert şi Miriam.


Curtea noastră a devenit parc de maşini...iar noaptea s-a luminat de veselie şi glasuri zglobii... Dumnezeu mi-a ascultat ruga şi mi-a dăruit momente de eternitate. Nici nu ştiu cum au trecut cele trei zile de bucurie.


Acum sunt încă sub portalul emoţiilor şi încă visez că am curtea plină. Doar liniştea deplină mă convinge că timpul s-a scurs şi a luat cu el momente minunate, dar mi-a lăsat deschisă o fereastră prin care vin amintirile....

elena marin alexe

8 comentarii:

♥ E LENA ♥ spunea...

LA MULȚI ȘI FRUMOȘI ANI,SCUMPA MEA TIZĂ!
Sănătate,fericire și tot binele din lume vă doresc!
Vă pup și îmbrățișez cu tot dragul!

http://felicitari.tfm.ro/4_aniversari/card170_Aniversare/

elena marin-alexe spunea...

Elena
Mulţumesc din suflet, Tizo, draga mea!

Maria spunea...

LA MULTI ANI SI TOATE GANDURILE BUNE, CU URARI DE SANATATE SI FERICIRE ALATURI DE CEI DRAGI ! Am avut o ultima perioada foarte grea, cu multe probleme de sanatate in familie si asta m-a tinut departe de calculator. Asa ca, va rog sa acceptati scuzele pentru intarziere.

elena marin-alexe spunea...

Maria
Urările sunt binevenite oricând, dragă Maria. Mulţumiri!

Loredana spunea...

La multi ani cu multe si binecuvantate bucurii, draga Elena!
Ma bucur ca i-ai avut pe toti cei dragi sufletului tau langa tine.

elena marin-alexe spunea...

Loredana
Draga mea, Loredana, mă bucură mult şi urările tale! Îmbrăţişări de suflet!

Dumitru K. Negoita spunea...

Am venit "la plimbare" şi, cum aţi afirmat mai sus precum "urările sunt binevenite oricând", susţin această idee şi, vă urez pe lângă sănătate şi har, ani mulţi cu bucurii.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Cu alese mulţumiri, la fel şi dv.stră!
Gând bun de la Vrancea!