vineri, 25 septembrie 2015

În fiecare zi




În fiecare zi Te caut,
Pe vechile poteci, albastre,
Acolo unde bucuria
Răspunde inimilor noastre.


În fiecare zi, sau noapte,
Mă caută iubirea-Ti mare,
În încercări sau în necazuri,
Te-apropii şi-mi dai alinare.


În fiecare zi, Isuse,
Cetate-mi eşti în ceasuri grele,
Tu cerni din binecuvântare
Şi-alungi oftaturile mele.


În fiecare zi m-apropii
Mereu mai mult de Tine Doamne
Îmbrăţişez dulceaţa vieţii
Din primăveri sau veri şi toamne


În fiecare zi, speranţa,
Mai cerne-o rază-n drumul meu,
Mă-nviorează, mă ridică,
Mai urc o treaptă, urc mereu... 

elena marin alexe

6 comentarii:

catalina spunea...

ce frumos scrieti!

elena marin-alexe spunea...

catalina

Mulţumesc pentru vizită şi apreciere, Cătălina!

ionelmuscalu spunea...

In fiecare zi cautam raspunsul in gratia divina si gasim o parte in noi...

elena marin-alexe spunea...

ionelmuscalu
Mă bucură semnul tău de lectură şi revenirea ta, la plimbare, Ionel Muscalu.

Chis Sami spunea...

aceste cuvinte potoleste setea si foamea de poezie iar miezul lor arata iubirea Mantuitorului ,care satura sufletul !

fiti binecuvantata !

elena marin-alexe spunea...

Chis Sami
Multă binecuvântare să ai, Sami, în fiecare zi.
Mulţumesc de vizită!