luni, 21 decembrie 2015



Sărbătoarea Crăciunului, se apropie cu paşi repezi.Observăm asta din freamătul mulţimii prin piaţe şi supermarcheturi. Oamenii se grăbesc să-şi cheltuie micile economii de peste an pentru a-şi face sărbătorile cât mai abundente. Să fiu sinceră, nu văd nimic rău în asta.Nu pot să fiu făţarnică şi să afirm că eu nu mă pregătesc mai intens de sărbători, ca fiecare om. Cât de săracă ar fi o familie, tot se străduieşte să aibă masa îmbelşugată de sărbătoarea Naşterii Domnului. Se spune că masa încărcată înveseleşte inima. Sunt de acord şi cu asta, doar că mie personal doar masa încărcată nu-mi poate aduce zâmbetul pe chip şi nici liniştirea sufletului. Ce ar însemna Crăciunul fără CEL sărbătorit, adică fără Mesia, cel proorocit de Isaia? Aşadar mă voi bucura în stilul meu: voi petrece alături de familie, îmi voi împodobi casa, masa, dar şi sufletul care tânjeşte după nemurire. Pentru mine podoaba specială de Crăciun este Domnul Isus Hristos, darul nepreţuit pe care l-a dat Dumnezeu tuturor oamenilor, deci şi mie. Nu pot sărbători fără EL. SI NU VOI UITA SĂ DĂRUIESC ŞI ALTORA din puţinul meu.Vă sfătuiesc să faceţi la fel, dragii mei. Şi nu uitaţi, spuneţi copiilor voştri ce înseamnă Crăciunul, cine este Isus! 

Fam. Alexe doreşte tuturor prietenilor mei din virtual, să aveţi pe lângă masa bogată şi casa frumos împodobită, la loc de cinste, pe Mesia, Domnul Domnilor şi Împăratul Împăraţilor! Sărbători fericite!


 

11 comentarii:

Ana Maria spunea...

Sarbatori fericite, La multi ani si multa sanatate! Cu drag, Ana Maria

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Toate bucuriile din lume şi sănătate îţi dorim din suflet.LA MULŢI ANI, DRAGA MEA!

Loredana spunea...

Sarbatori cu multa bucurie in suflet sa aveti!

Maria spunea...

SARBATORI FERICITE CU MULTA BUCURIE IN SUFLET !

Violeta Sandor spunea...

Binecuvântările Domnului să va însoțească pretutindeni.

elena marin-alexe spunea...

Loredana
Toate gândurile bune şi LA MULŢI ANI, DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

Maria
LA MULŢI ANI FERICIŢI , draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Violeta Sandor
Împart cu tine toate binecuvântările, LA MULŢI ANI!

♥ E LENA ♥ spunea...

LA MULȚI ANI,DRAGA MEA TIZĂ!
Vă doresc un An Nou fericit cu multe bucurii și împliniri!
Vă pup și îmbrățișez cu drag!
Sărbători fericite în continuare!

elena marin-alexe spunea...

♥ E LENA ♥
TE PUP CU MARE DRAG! LA MULŢI ANI FERICITI!

EmaPirciu spunea...

Si eu am simtit usor diferit Craciunul in 2015. Si pentru prima data dupa multi ani, in prima duminica dupa Craciun, anul acesta de Sfantul Stefan, am mers impreuna cu familia la biserica. Cred ca vom face o traditie din asta. Sper, de fapt.