joi, 26 mai 2016

O nuntă binecuvântată

Duminică 22 mai am petrecut momente de neuitat, la nunta Lidiei şi a lui Iulian Hârtie. Vremea a fost frumoasă, ca şi mirii, Dumnezeu a fost prezent, aşa că pot spune: a fost o nuntă reuşită.

Ei au fost mirii: Lidia şi Iulian Hârtie!

Locaţia salonului romantică...

Oficializarea cununiei religioase cu binecuvântarea mirilor.

Moment de suflet cu Lidia, frumoasa mireasă!

Fără cuvinte...

La masă alături de Pastorul meu, Eugen Dan şi soţia, Mariana

Cu Didina şi Cornel Androne.


 
Azi când ne-am adunat cu toţii
La celebrarea nunţii voastre
Urarea mea este aceasta:
Fiţi fericiţi, trăind în pace!

Dumnezeu să vă binecuvânteze, dragii mei, dragi!



4 comentarii:

♥ E LENA ♥ spunea...

Casă de piatră tinerilor însurăței!
Să vă trăiasă și să vă umple sufletul
numai cu bucurii,draga mea Tiză!
Vă sărut și îmbrățișez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Elena
Mulţumiri dragă tizo! Cu drag!

Rent Acar spunea...

Casa de piata!





rent a car Bucuresti

elena marin-alexe spunea...

Rent Acar
Să dea Dumnezeu să fie. Mulţumiri!